Grev_Rasmus Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvorfor er tg samtidig som infernofestivalen i oslo? Har drit lyst på tg men jeg kan ikke gå glipp av infernofestivalen Infernofestivalen rocker Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 det er snakk om prioriteringer:) Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvorfor er tg samtidig som infernofestivalen i oslo?Har drit lyst på tg men jeg kan ikke gå glipp av infernofestivalen Infernofestivalen rocker Mulig jeg skal spille på Inferno Lenke til kommentar
dp Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvorfor er tg samtidig som infernofestivalen i oslo?Har drit lyst på tg men jeg kan ikke gå glipp av infernofestivalen Infernofestivalen rocker Mulig jeg skal spille på Inferno ta annen hvert år da... tg, inferno, tg, inferno... Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) delete Endret 18. november 2003 av lansiden.no Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 infernofestival = ?? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 The Gathering ble først avholdt i 1991, Infernofestivalen ble først avholdt i 2001 - you do the math. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 vet du hvem som skal spille på infernofestivalen lSeVenl hva spiller du og i hvilken gruppe? king_pedersen god musikk er tidløs! den skal nytest!!! live musikk er det beste: ) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 haha!! Valget er lett!!! Inferno!! er jo egentlig ikke noe valg heller.. gleder meg sykt.. hvem spiller i år a? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg skjønner ikke at dette r en diskusjon engang. TG ROCKER! *grin* Det er ingenting som er så herlig som den følelsen du får første gangen du kommer inn i hallen det året og bare før lyst til å brøle ARNE på TOPPEN AV DINE LUNGER! ***Sitre ***Gleeeeder seg til TG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå