Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Kveld på Jardin Tecina, La Gomera Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 En flott natthimmel men synes lanskapet er litt for mørkt. hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Bildet er kanskje tatt litt for sent. Mørket faller fort på i disse trakter, og lys/mørke var omtrent slik du ser på bildet, men fint med din kommentar til bildet. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Flotte fargetoner på himmelen, men som også Torhild nevner, ble kanskje forgrunnen i mørkeste laget. Regner med at det er sjø vi skimter nede til venstre. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Flotte fargetoner på himmelen, men som også Torhild nevner, ble kanskje forgrunnen i mørkeste laget. Regner med at det er sjø vi skimter nede til venstre. Mvh. Rolf Hei Rolf og takk for konstruktiv kommentar. Antydning til sjø lot seg faktisk trylle fram, se nærmere på V2. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Flotte fargetoner på himmelen, men som også Torhild nevner, ble kanskje forgrunnen i mørkeste laget. Regner med at det er sjø vi skimter nede til venstre. Mvh. Rolf Hei Rolf og takk for konstruktiv kommentar. Antydning til sjø lot seg faktisk trylle fram, se nærmere på V2.Skj Hei igjen Ragnar. Da ble det helt klart mer severdig. Bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ser man det ja. V2 ble jo flott fordi man ser litt mer i alt det sorte. Fin farge på himmelen og klarer å fange stemningen der nede på La Gomera. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Ser man det ja. V2 ble jo flott fordi man ser litt mer i alt det sorte. Fin farge på himmelen og klarer å fange stemningen der nede på La Gomera. Mvh Fredrik Hei, og takk for at du ville kommentere det ringe bidrag. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fin utsikt du hadde! Herlig å sitte sånn å speide utover! Nydelige farger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Fin utsikt du hadde! Herlig å sitte sånn å speide utover! Nydelige farger. Herlige varme kvelder med flott lys og utsikt. Takk for kommentaren Helene. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg tenkte litt lysning da jeg så V1. I V2 kom den så det blir mitt valg. Flott lys. Hvorvidt stripene ute i horisomten til venstre i bildet er naturlig eller "bug" tør jeg ikke ha noen formening om. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg tenkte litt lysning da jeg så V1. I V2 kom den så det blir mitt valg. Flott lys. Hvorvidt stripene ute i horisomten til venstre i bildet er naturlig eller "bug" tør jeg ikke ha noen formening om. Roar Har ikke noe ordentlig svar på stripene. Nå var det mørkere enn V2 viser, og selv med relativt moderate ISO 1000 blir gjengivelsen "presset" dersom du forstår hva jeg mener. La faktisk ikke spesielt merke til stripene før du kommenterte det nå. Spesielt lys der like etter at solen forsvant bak åsen og kanskje ikke like enkelt å gjengi det eksakt fotografisk. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg