Gå til innhold

Clamshell mobil?

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt meg en ny mobil, men vet ikke hvilken. Har to forutsetninger for mobilen jeg skal kjøpe meg.

1. Må være clamshell-mobil. Aldri hatt det før og syns de er stilige.

2. Må ha innebygd kamera.

Nå har jeg egentlig ventet en god stund på panasonic x70, men så har jeg lest mer om LG 7100 og Samsung E700. Hvilken burde jeg velge??

Personlig har jeg litt lyst på LG sin fordi jeg syns den var helt rå i design. Design er noe av det viktigste jeg ser på. Testen av amobil.no var jo ikke akkuratt det jeg hadde håpet på. Den skuffet litt der.

De to andre har jeg ikke lest noen tester av ennå og lurer på om det er noen som kan fortelle meg om de to er betydelig bedre???

Mobilen skal brukes mest til ringing. Skriver ikke mye meldinger. Kanskje 2-3 om dagen...

Kan vel si at jeg holder x70 over e700 i design, men ikke store forskjellen. Liker bare ikke innsiden av e700 så mye.

Er det noen som vet hvilken av mobilene som har best kamera???

Teller en god del hvilken som har best kamera, ettersom det kommer til å bli flittig brukt.

Noen tips....

Kom gjerne med positive og negative ting om mobilene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener og tror at E700 har best kamera av de tre du nevnte der. X70 er ikke ute ennå. Men snart kanskje? Har du lyst på BT så gå for en X70. Men den med best design og som er finest må jo være LG mobilen. Men den har visst ikke super skjerm som de andre. Den har ikke TFT skjerm. Les testen av den her på amobil.

Lenke til kommentar

Sorry, det fikk jeg ikke med meg. Men siden du ikke sender så mange sms om dagen så er jo LG et bra valg siden du vil ha en mobil med bra design, noe LG har. Men når det gjelder kamera valget så gå for en E700. Har sett bilder blitt tatt av en E700 og ble imponert. Spesielt night mode var veldig bra. X70 tror jeg burde ha et bra kamera. Men den har ikke VGA kamera. Så bilder blir ganske små i forhold til E700. Men så har X70 blitz også. En fordel?

Jeg tror mobile-review.com har en test av E700. Du kan jo sjekke der.

Lenke til kommentar

her er en annen test av LG G7100:

http://www.mobile-review.com/review/lg-g7100-en.shtml

Her er en av samsung e700:

http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-en.shtml

Fant ikke noen tester av panasonic X70, men på denne siden er det litt spesifikasjoner om den:

http://www.gsmarena.com/

jeg vile hatt panasonic x70 eller e700,

x70 har flash men mye dårligere kamera enn e700 (352x288 piksler mot 640x480)

E700 har også mer minne 9mb mot 4mb, hvis du har tid kan du vente på e710, den har det samme som e700, men den har blits i tillegg *grin*

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...