akelbo Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Emulering av PAL-systemet byr på bildefrekvensproblemer.PlayStation 2-spillene på PlayStation 4 er dårligere i Europa Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Orginalartikkelen forklarte ting litt bedre, synes gamer.no-artikkelen ikke var så lett å bli klok på, med en sammenblanding av framerate og oppdateringsfrekvens på skjermen. Et særdeles underlig valg av Sony, og nok et argument for å bruke egen emulator, billigere og bedre. AtW Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor Sony, Nintendo mfl. ikke bare kan gi oss NTSC-versjonene når de relanserer spillene sine digitalt. Jeg boikotter konsekvent 50hz-versjonene av spill som var designet for 60hz. Jeg vil ikke ha kunstig oppskalert bildefrekvens, og jeg vil heller ikke betale for å spille en treig versjon av spillet. I det minste skulle jeg gjerne hatt muligheten til å velge hvilken versjon jeg vil. Er like greit for meg om spillet kommer uten tysk og fransk språkspor. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 PS4: Kraftig nok til å kjøre PS2 spill i 30 fps Wohoo! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Dette var dårlige greier. Endret 10. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Typisk...er vel det samme med PS1 spill på PS3. Grunnen til at jeg aldri kjøpte noe....helt utrolig at det går an å levere et slikt produkt i 2015, PAL/NTSC problematikken er da over for lengst.. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 2015= null flimring på mitt system. men jeg har ikke kjøpt noen drittboks. jeg har laga min egen etter egne ønskers specc. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Takk gud at Final Fantasy X har fått en HD-oppussing, da slipper vi denne styggedommen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Vil man spille PS2-spill så bruker man PCSX2. End of discussion. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Orginalartikkelen forklarte ting litt bedre, synes gamer.no-artikkelen ikke var så lett å bli klok på, med en sammenblanding av framerate og oppdateringsfrekvens på skjermen. Et særdeles underlig valg av Sony, og nok et argument for å bruke egen emulator, billigere og bedre. AtW Det er litt knotete, men ikke så alt for vanskelig å få tilgang til den amerikanske nettbutikken, hvor dette problemet ikke eksisterer. Jeg gjorde det for Dark Cloud. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Det er sant, men også i US så er jo løsningen ganske dårlig (30 fps osv), dog ikke helt idiot som her i europa. AtW Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Takk gud at Final Fantasy X har fått en HD-oppussing, da slipper vi denne styggedommen. Bare synd de har ødelagt ansiktene i HD-remaken, slik at alle ser ut som døde dukker...vel jeg synes ihvertfall det er synd, spesielt fordi hd-remaken ellers har mye bra for seg. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Det er sant, men også i US så er jo løsningen ganske dårlig (30 fps osv), dog ikke helt idiot som her i europa. AtW De amerikanske versjonene har akkurat samme framerate som originalt på PS2, så jeg veit ikke hva som skal være galt med det. Spillmotorene til mange eldre konsollspill er ikke optimalisert for framerate som overskrider normalen, og det ville føre til animasjoner som spilles av for raskt, og muligens en rekke andre bugs. Litt som når man prøver å tvinge skyrim over 60fps. Konsollspill hadde (har? ) som regel ikke 60fps med mindre det er for eksempel et fightingspill. Endret 15. desember 2015 av Pseudopod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå