endrebjo Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg skal ha nytt hovedkort og lurer på en ting. Hovedkortet jeg har veldig lyst på (EPoX EP-8RGMi) er i m-ATX format, mens kabinettet mitt (Q-TEC Midi Tower ATX 6023) er i ATX format. Går det an å feste hovedkortet inni det da. Kortet er like høyt som vanlige ATX, bare litt kortere. :grine: Lenke til kommentar
alexio Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvorfor vil du ha et miniatx-kort? Du får jo et bedre kort til den samme prisen, og det er waaay mindre stress.. Tror kortet skal passe, though jeg fraråder deg å kjøpe et mini-atx kort. Da er selve vitsen med en liten pc borte.. --alexio Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Et mini-atx kort passer i en atx kasse ja. Har brukt denne løsningen selv, i en annen pc jeg har. Det er kjekt med mini-atx kort. man får mye mere plass å jobbe på =D Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Tenker du på det Epox hovedkortet som er på tilbud på komplett? EPoX EP-8KMM3i på komplett koster 570,- Det går det ja, men jeg hadde heller lagt på et par hundrelapper og kjøpt et bedre hovedkort som fyller kabinettet. Endret 16. november 2003 av megavolt Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Åjjsann ! La ikke merke til at du allderede har skrevet hvilket kort det er snakk om... Hovedkortet jeg har veldig lyst på (EPoX EP-8RGMi) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 nei, jeg tenkte på det med onboard grafikk til 773 kr hos komplett. Det har alt det jeg vil ha til grei pris, untatt størrelsen. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Sleng på et par hundrelapper så har du Abit NF7 som er et mye bedre kort. Men som alle sier, det vil passe ja. Endret 16. november 2003 av bambam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå