Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Snart er kaffen klar.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 "om lidt er kaffen klar", ja... Synes vel V1 var best jeg, men skulle gjerne likt å se mer av hytta og omgivelsene jeg. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 "om lidt er kaffen klar", ja... Synes vel V1 var best jeg, men skulle gjerne likt å se mer av hytta og omgivelsene jeg. mvh Fredrik Kanskje i morra Fredrik, tok jo selvfølgelig bilde av den også...selv om det var bitkaldt og snødde horisontalt. Takk for kommentar, og ha en finfin restenavdagen! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Kan bare være enig med den kaffeboksen. Hyggelig liten serie. 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ett megetsigende og koselig hverdagsmotiv du har fanget her. En trenger ikke å gjette hva som er i boksen og kaffekjelen står klar på gassblusset Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Regner med at kaffen blir bedre når den oppbevares i en slik boks. Fra spøk til alvor, en godt observert situasjon som du formidler her. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Regner med at kaffen blir bedre når den oppbevares i en slik boks. Fra spøk til alvor, en godt observert situasjon som du formidler her. Mvh Ragnar Ett megetsigende og koselig hverdagsmotiv du har fanget her. En trenger ikke å gjette hva som er i boksen og kaffekjelen står klar på gassblusset Mvh. Rolf Kan bare være enig med den kaffeboksen. Hyggelig liten serie. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Flott billedserie av en boks fylt med lykke ,har sansen for sort hvitt versjonen , men også den nostalgiske følelsen jeg fikk av de rødrutete gardinene. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Flott billedserie av en boks fylt med lykke ,har sansen for sort hvitt versjonen , men også den nostalgiske følelsen jeg fikk av de rødrutete gardinene. Mvh Alec Tusen takk Alec! Jeg drikker ikke kaffe sjøl, men har hørt den gir lykke for enkelte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg