Ar`Kritz Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 SFP+\RJ45 = Kobber Fiber = Laser = Lys? Trenger vel ikke å gjøre det vanskeligere en det? Uansett tror jeg heller får opprette ny tråd for å få bedre fornuftig svar. https://en.wikipedia.org/wiki/Small_form-factor_pluggable_transceiver Forstår du ikke dette, nytter det ikke å opprette en million tråder. 1 Lenke til kommentar
Djn Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Eventuelt, kort oppsummert: SFP og SFP+ er standarder for en plugg/socket, og for dataoverføringen gjennom denne. I en SFP+ - kontakt setter man enten en transceiver som konverterer til fiber eller kobber [1], eller en direct attach cable. Jeg tror det LMH1 mener med "SFP+" er direct attach. [1] Jeg tror ikke SFP+ spesifiserer hva transceiveren kan gjøre, så om du klarer å overføre raskt nok over elektronstråle eller brevduefarm er det antageligvis bare å kjøre på - men jeg har aldri sett noe annet enn fiber og kobber. Endret 24. januar 2016 av Djn Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Tror problemet ligger i evnen til å lese svarene og ikke antall x threads om samme tema. Rom ble ikke bygget på en dag og heller ikke dette prosjektet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå