akelbo Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Lucasfilm utforsker måter å gjenopplive det kansellerte actioneventyret.Alt håp er ikke ute for Star Wars 1313 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Boba Fett film. Ja takk!!! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Nice, trenger ett nytt Star Wars spill som ikke er Disney Infinity, Lego, MMO eller RPG. Ett Star Wars action/eventyr spill som er mer som Uncharted hadde vært utrolig tøft. 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Vær så snill: å ikke la EA ta over dette spillet... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Herregud jeg håper virkelig de får dette spillet ut!!! Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Er på tide med et nytt spill i Dark Forces serien.......... Pretty please? ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Vær så snill: å ikke la EA ta over dette spillet... De har Star Wars rettighetene i 7-8 år til så....det er bare å vente =) Med grafikkmotoren til DICE og noen kompetente utviklere med fokus på ENSPILLER og lommeboken til EA.. kunne dette blitt riktig så bra tror jeg. Endret 10. desember 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Dette MÅ skje! Hehe, dette tror jeg er første gang jeg har sett du har vært positiv til en nyhet. Ikke noe vondt ment altså, bare interessant å se at du syntes et spill eller konsept er en god idé. Endret 11. desember 2015 av tankbug Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Alt håp er ute for Battlefront i hvert fall. Klarer knapt å fylle en 40-manns server, og det uten serverbrowser. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nytt Jedi knight, takk. Trenger ikke noe uncharted/gow klone.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Alt håp er ute for Battlefront i hvert fall. Klarer knapt å fylle en 40-manns server, og det uten serverbrowser.Plenty med folk på PS4 @ tankbug: Da må du henge her inne mer Syter og klager mye, men det er som regel berettighet. Ellers er det vel ikke alltid jeg kommenterer alt da..men jeg er så glad det omsider skjer noe på Star Wars fronten spillmessig! Endret 11. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nytt Jedi knight, takk. Trenger ikke noe uncharted/gow klone.. Helt enig med deg! Og gjerne med Kyle Katarn.... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nytt Jedi knight, takk. Trenger ikke noe uncharted/gow klone.. Helt enig med deg! Og gjerne med Kyle Katarn.... Savner generelt hele sjangeren av den type spill. Melee tredjeperson multiplayer spill. Hadde mange før i tiden, typ 10-15 år siden. Jedi Knight og Rune spillene elsket jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå