Mai Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Heisann, jeg har begynt med preworkout for å få den energien jeg trenger før en treningsøkt. I dag var det tredje gang jeg prøvde den ut og jeg begynte med en scoop men følte ikke det gav meg noe så jeg tok 2scoops(slik det var anbefalt "1-2scoops") og når jeg drakk det opp i dag etter 5 minutt begynte det å prikke i ansiktet og på armene og hendene. Har hørt det kan skje med PWO så jeg ventet litt og det gikk vekk. Når jeg kom hjem og dusja merket jeg fjeset mitt og armene hadde rare små små rød-lilla prikker. Temmelig mange av de og. Håper det går vekk til i morgen men har noen flere hatt denne type kroppsreaksjon, eller er det veldig uvanlig og kanskje jeg burde dratt til legen?:S Lenke til kommentar
h33t Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 er vell ikke ofte folk får en allergisk reaksjon men når allergiske reaksjoner går så er vell ikke det du beskriver noe uvanlig. er mange forskjellige stoffer i disse kosttilskuddene så det skall nokk gå vekk ja. uansett utfall ville jeg godt til legen og tatt en allergi test for og se hvilke stoffer du reagerer på. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 De er her ennå så tror jeg må innom legen i morgen for å sjekke det. Har ikke hørt noen få det så jeg visste ikke hvor vanlig dette var. Har googlet her og der og en person sa at "blood vessels"(husker ikke norske ordet) kan være litt mer synlig... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Det er helt normalt om du tar mye pwo. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ta med deg pakken til legen hvis du drar dit. Hverken vi eller ham/henne kan svare deg om vi ikke vet hva du har fått i deg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Enkelt forklart... 1 Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Heisann, jeg har begynt med preworkout for å få den energien jeg trenger før en treningsøkt. I dag var det tredje gang jeg prøvde den ut og jeg begynte med en scoop men følte ikke det gav meg noe så jeg tok 2scoops(slik det var anbefalt "1-2scoops") og når jeg drakk det opp i dag etter 5 minutt begynte det å prikke i ansiktet og på armene og hendene. Har hørt det kan skje med PWO så jeg ventet litt og det gikk vekk. Når jeg kom hjem og dusja merket jeg fjeset mitt og armene hadde rare små små rød-lilla prikker. Temmelig mange av de og. Håper det går vekk til i morgen men har noen flere hatt denne type kroppsreaksjon, eller er det veldig uvanlig og kanskje jeg burde dratt til legen?:S Kunne du gitt oss navnet på pwo du tar, så vi får sett på innholdet? Støtter forøvrig innlegget over. Er nok beta alanine. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 19. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2015 Heisann, jeg har begynt med preworkout for å få den energien jeg trenger før en treningsøkt. I dag var det tredje gang jeg prøvde den ut og jeg begynte med en scoop men følte ikke det gav meg noe så jeg tok 2scoops(slik det var anbefalt "1-2scoops") og når jeg drakk det opp i dag etter 5 minutt begynte det å prikke i ansiktet og på armene og hendene. Har hørt det kan skje med PWO så jeg ventet litt og det gikk vekk. Når jeg kom hjem og dusja merket jeg fjeset mitt og armene hadde rare små små rød-lilla prikker. Temmelig mange av de og. Håper det går vekk til i morgen men har noen flere hatt denne type kroppsreaksjon, eller er det veldig uvanlig og kanskje jeg burde dratt til legen?:S Kunne du gitt oss navnet på pwo du tar, så vi får sett på innholdet? Støtter forøvrig innlegget over. Er nok beta alanine. Det et StarNutrition Amino BCAA... Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Dette er jo ikke pwo, men rent BCAA tilskudd. Det er verken coffein eller beta alanine i denne, så jeg er usikker på hva du kan ha reagert på. Vil også anbefale gå for noe annet om du er ute etter energi boost under trening. Dette er som sagt ikke pwo. Grunnen til at du ikke merker noe, er fordi det er ingen stimulanter i denne. Her er næringsinnhold, kanskje noen ser noe som kan gi slik reaksjon, jeg ser ikke noe spesielt her. Næringsverdi Per 1 måleskje (5 g) Per 2 måleskjeer (10 g) Energi 17 kcal / 72 kJ 35 kcal / 144 kJ Fett 0 g 0 g herav mettet 0 g 0 g Karbohydrater 0,2 g 0,4 g herav sukkerarter 0,05 g 0,35 g Protein 3,9 g 7,8 g Salt 0,02 g 0,04 g Innhold Per 1 måleskje (5 g) Per 2 måleskjeer (10 g) L-Glutamin 1300 mg 2600 mg L-Leucin 1300 mg 2600 mg L-Isoleucin 650 mg 1300 mg L-Valin 650 mg 1300 mg Vitamin B6 1,4 mg (100%*) 2,8 mg (200%*) * - Prosent av daglig referanseinntak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå