Lassern Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Kapitän Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Stilig og mye form på kjøretøy fra denne tiden. Kapitän får meg til å tenke Opel, men denne er vel amerikansk? Regner med det var lite som gav etter i kollisjoner her. Ingen soner som skulle ta støyten, som ellers blir tatt av fører og passasjerer. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ser forresten at det er Opel, altså bygget i Tyskland. De hadde også Admiral, like stor, bare et hakk mer velutstyrt, på senere modeller i alle fall. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Haha! Morsom selfie da! Ikke sikkert du er klar over det sjøl, men vi ser deg i den kromma forskjermen, utfra vinkelen å dømme så er det du som står oppreist til høyre i bildet.. Dette er faren med mye krom.. Staslig kjerre i flott grønnfarge. Alltid vanskelig å få tatt bilder av biler uten at det blir med mye rundt som helst ikke skulle vært der kanskje. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Ser forresten at det er Opel, altså bygget i Tyskland. De hadde også Admiral, like stor, bare et hakk mer velutstyrt, på senere modeller i alle fall. Tusen takk for hyggelig kommentar, Trond Olav. På 60/70-tallet hadde Opel også Diplomat med V8 motor som toppmodell i denne serien. Flotte biler. Min far hadde to Kapitäner, 59 og 69 modeller. Jeg lærte å kjøre i den siste. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Haha! Morsom selfie da! Ikke sikkert du er klar over det sjøl, men vi ser deg i den kromma forskjermen, utfra vinkelen å dømme så er det du som står oppreist til høyre i bildet.. Dette er faren med mye krom.. Staslig kjerre i flott grønnfarge. Alltid vanskelig å få tatt bilder av biler uten at det blir med mye rundt som helst ikke skulle vært der kanskje. Ja, når de er så blanke og velholdte som denne, er det uungåelig med en selfie Tror forresten jeg er nede i knestående. Pleier det med så sterk vidvinkel Tusen takk for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Blankere og finere enn dette er det ikke mulig å få den ! Fin vinkel på bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 En flott gammel bil dette som virkelig er verd å ta vare på. Godt tatt. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ett skarpt og fint bilde av en nydelig veteran. I likhet med Trond Olav trodde også jeg at dette måtte være en Amerikaner, før jeg åpnet bildet I 1929 overtok General Motors 80% av aksjene i Opel, så det er vel kanskje ikke så rart at det er noen Amerikanske linjer å spore her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Fin vinkel og flotte friske farger! Kult motiv også. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Blankere og finere enn dette er det ikke mulig å få den ! Fin vinkel på bildet. Mvh Ragnar Tusen takk, Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 En flott gammel bil dette som virkelig er verd å ta vare på. Godt tatt. Mvh Torbjørn Tusen takk, Torbjørn Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Ett skarpt og fint bilde av en nydelig veteran. I likhet med Trond Olav trodde også jeg at dette måtte være en Amerikaner, før jeg åpnet bildet I 1929 overtok General Motors 80% av aksjene i Opel, så det er vel kanskje ikke så rart at det er noen Amerikanske linjer å spore her. Mvh. Rolf Ja, med GM i ryggen ble det vel sånn Takk for hyggelig kommentar, Rolf. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Fin vinkel og flotte friske farger! Kult motiv også. Hilsen Tove Tusen takk, Tove. Hyggelige linjer på denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Flott bilde av dette velholdte eksemplaret , en orgie i blank lakk og krom. Fin detalj med fotografene i støtfangeren . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Henger meg bare på de øvrige kommentarene: Flott bilde av en blank og fin bil! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Henger meg bare på de øvrige kommentarene: Flott bilde av en blank og fin bil! Mvh Fredrik Tusen takk, Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Flott bilde av dette velholdte eksemplaret , en orgie i blank lakk og krom. Fin detalj med fotografene i støtfangeren . Mvh Alec Takk skal du ha, Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg