Gå til innhold

Kapitän

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Morsom selfie da! Ikke sikkert du er klar over det sjøl, men vi ser deg i den kromma forskjermen, utfra vinkelen å dømme så er det du som står oppreist til høyre i bildet.. ;) Dette er faren med mye krom..

Staslig kjerre i flott grønnfarge. Alltid vanskelig å få tatt bilder av biler uten at det blir med mye rundt som helst ikke skulle vært der kanskje. :D

Lenke til kommentar

Ser forresten at det er Opel, altså bygget i Tyskland.

De hadde også Admiral, like stor, bare et hakk mer velutstyrt, på senere modeller i alle fall.

Tusen takk for hyggelig kommentar, Trond Olav.

På 60/70-tallet hadde Opel også Diplomat med V8 motor som toppmodell i denne serien. Flotte biler. Min far hadde to Kapitäner, 59 og 69 modeller. Jeg lærte å kjøre i den siste. :)

Lenke til kommentar

Haha! Morsom selfie da! Ikke sikkert du er klar over det sjøl, men vi ser deg i den kromma forskjermen, utfra vinkelen å dømme så er det du som står oppreist til høyre i bildet.. ;) Dette er faren med mye krom..

Staslig kjerre i flott grønnfarge. Alltid vanskelig å få tatt bilder av biler uten at det blir med mye rundt som helst ikke skulle vært der kanskje. :D

Ja, når de er så blanke og velholdte som denne, er det uungåelig med en selfie :) Tror forresten jeg er nede i knestående. Pleier det med så sterk vidvinkel :)

Tusen takk for hyggelig kommentar. :D

Lenke til kommentar

Ett skarpt og fint bilde av en nydelig veteran. I likhet med Trond Olav trodde også jeg at dette måtte være en Amerikaner, før jeg åpnet bildet :)

I 1929 overtok General Motors 80% av aksjene i Opel, så det er vel kanskje ikke så rart at det er noen Amerikanske linjer å spore her.

Mvh. Rolf

Ja, med GM i ryggen ble det vel sånn :)

Takk for hyggelig kommentar, Rolf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...