apekatt828 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hei jeg er en gutt på 16år og jeg har blitt plaget med forstoppelse i den siste tiden. det går 3-4 dager på vær gang før jeg bæsjer litt så går det nye 3-4 dager. jeg spiser generellt lite men jeg har ikke fått til og bæsje på 5dager nå men jeg fiser viss jeg tar i. noen forslag til hvordan jeg skal få til å bæsje? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Avføringsmidler fra apoteket. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Eller svisker, som mange gir til babyer. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Kroppen din oppfører seg unormalt - også søker du råd hos anonyme på et internet forum??? Det er noe som heter tarmslyng, samme symptomer. Det er dødelig dersom en ikke opereres. Dersom legen spør deg: "Hvilken gal mann foreslo tarmslyng?" kan du svare: "Han som fikk meg til å oppsøke deg". Endret 9. desember 2015 av Thonord Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Biola, type yoghurt som smaker godt og hjelper magen Lenke til kommentar
apekatt828 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Kroppen din oppfører seg unormalt - også søker du råd hos anonyme på et internet forum??? Det er noe som heter tarmslyng, samme symptomer. Det er dødelig dersom en ikke opereres. Dersom legen spør deg: "Hvilken gal mann foreslo tarmslyng?" kan du svare: "Han som fikk meg til å oppsøke deg". men dersom du søker opp tarmslyng så får jeg fortsatt til å Fise å allt det der så trokke det. og har heller ikke smerter Endret 9. desember 2015 av apekatt828 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Gå til legen. PS: Forandret trådtittel da den var lite beskrivende. Rediger den gjerne på nytt selv, eller send meg pm. Ikke kommenter i tråden. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Tja, for meg er øl bra, men gå til apoteket og kjøp dette: duphalac. Men spør og legen først. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Folk går til legen for de minste plager nå for tiden. Ikke gå til legen for å få drite, det er bortkastet. Du vet hva resultatet er: Avføringsmidler. Det selger de uten resept uansett. Kjøp laksérolje på apoteket, ikke følg noe doseringsforslag som står på (det gjorde jeg, men måtte kjøpe ny flaske etter å ha dosert vekk den første, uten resultat), men drikk hele jævla flaska i én jafs! Så garanterer jeg deg at du sitter på dass i løpet av natten og spraylakkerer den brun innvendig! Deiligste crap-jobben jeg har hatt ever! Endret 10. desember 2015 av ozone Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Søstra mi fikk klyster av legen, små ampuller hun måtte spyle inn i stumpen. Jeg forstår ikke hvorfor ho fortalte det, fytterakkern så mye gøy jeg har hatt på hennes bekostning pga det Noe ala dette: https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html?categoryId=3412188 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Gjør det vondt? Viss ikke så drit i det.. Ikke noe som er normalt med å drite Svært ofte at jeg går flere dager uten å drite, det kalles effektiv forbrenning = lite avføring Viss du absolutt må drite oftere så spis mat med mer fett/olje, da det funker som smøring Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Man skal ha flere tarmbevegelser per dag. Har minst en tur på toern per dag, ofte to, av og til tre. Spørs litt hva du spiser. Har gått over til mye hjemmelaget juice, og da kommer det lett og ofte. Tips. Lag juice av etpar stangceleri, en broccoli, en blomkål, og hodekål. Stram og jævlig men sunn og fin. Kan blande eple, sitron og ingefær for å forbedre smaken. Eventuelt andre oppskrifter. Har du lyst til å skremme samboer blander du sammen noen rødbeter. Du kommer garantert til å må drite, og det vil se ut når det kommer som om du har 30 minutter igjen å leve Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Har du lyst til å skremme samboer blander du sammen noen rødbeter. Du kommer garantert til å må drite, og det vil se ut når det kommer som om du har 30 minutter igjen å leve Samboer ja, jeg leste først naboer og tenkte først at det skulle lukte langveis, så når jeg skjønte hva du mente (#2), "er det så akutt at man må drite i buskene"? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Fiber er din venn, og noe mange får for lite av. Havregrøt, andre kornprodukter, frukt, grønnsaker og belgfrukter i deres naturlige former i solide doser bør få fart på systemet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Man skal ha flere tarmbevegelser per dag. Har minst en tur på toern per dag, ofte to, av og til tre. Har desverre ikke sett den loven Kan gå både 3 og 4 dager uten å drite, uten at det er noe problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå