heartlife Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hvis dere møtes, så kan flere ting skje: Enten bli sammen igjen og gjør det slutt om 3mnd fordi dere ikke passer sammen, siden dere gjorde det slutt i utgangspunktet. Ha sex, bli lei seg igjen. Prate ut om ting og få en avslutning på det hele. Prate å skitkaste hverandre pga hurt feelings. Veldig få gode grunner til å møte eksen sin etter at det er blitt slutt, ender sjelden godt. Bruk tid på deg selv, finn på noe gøy og kom deg over han ved tid. Jeg har han i tankene.... men jeg forsøker å ta vare på meg selv så godt jeg kan. Unner meg selv litt fornyelser og litt ekstra for å føle meg ny igjen. Jeg vet ikke hva han vil, men denne mannen stalker meg på andre forumer, og han kommenterer ting jeg sier, og han spurte om camsex to ganger. Jeg kan lett ta dette til meg som interesse... Og det er det jeg har gjort... Men på en måte så får han meg til å føle meg som en skit siden han har dumpet meg!. Ja, viktig å bruke tid på meg selv. Det er sant. Håper at jeg en dag kommer over han. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hadde han vært interessert i deg, så hadde han gjort mer enn å kommentert på felles forum og spurt om cam sex, det at han spør om cam sex er fordi han er kåt og han har ikke noe å tape på å spørre deg. Move on and forget him. Det finnes mange flotte mennesker der ute, må bare bli kjent med dem. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Ja, når han spør om camsex er det ikke akkurat med hjertet han spør. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) han spurte om camsex to ganger. Jeg kan lett ta dette til meg som interesse... Det kan du slutte med med ein gong, for det er ikkje riktig. At han vil sjå deg naken er ikkje det same som at han vil i eit forhold med deg. edit: siteringstrøbbel Endret 17. desember 2015 av soleis Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2015 Hadde han vært interessert i deg, så hadde han gjort mer enn å kommentert på felles forum og spurt om cam sex, det at han spør om cam sex er fordi han er kåt og han har ikke noe å tape på å spørre deg. Move on and forget him. Det finnes mange flotte mennesker der ute, må bare bli kjent med dem. Det er sant.. Han behandler meg som om jeg bare er en nødløsning, som om hvis han ikke har hvilke som helst annen dame å knulle på, så skal han bruke meg til camløsning.... som en nødløsning. Det er ikke greit. Sant det. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Hadde han vært interessert i deg, så hadde han gjort mer enn å kommentert på felles forum og spurt om cam sex, det at han spør om cam sex er fordi han er kåt og han har ikke noe å tape på å spørre deg. Move on and forget him. Det finnes mange flotte mennesker der ute, må bare bli kjent med dem. Det er sant det du sier. Han hadde gjort mer enn å kommentere på et felles forum og spurt etter camsex hvis han så på meg som verdifull jente. Han ser ikke på meg som mer enn en nødløsning. Forsøker å plante det inn i hodet og tenke på det, og tenke at jeg er verdt mer enn å bli behandlet på den måten Tror at det er sånn at hvis han ikke har en annen jente.. og det hvilke som helst annen jente tilgjengelig, så er jeg sisteløsningen hans. Sånn føles det, og nei... det er ikke greit i det hele tatt Jeg er ingen siste-løsning Endret 17. desember 2015 av heartlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå