johanf Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Er du glad i han? Har han ikke voldet deg nok smerte? Går du med forhåpninger om å bli sammen igjen? 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Igjen, face to face er noe helt annet enn "på face". Ansiktsuttrykk, kroppspråk, tonefall og selv visse følelser forsvinner helt når man ikke ser hverandre. Du lager plutselig dine egne forestillinger for hvordan han snakker til deg. Bare vær obs på det! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen. Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen. Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. Alle mennesker tenker forskjellig. Og som du sier så er det noe annet å prate face to face... Men jeg får se hva som skjer. Får prøve å se om han logger seg på chatten, og prate med han der for å prate litt ut med han, og spørre han litt om tilstanden Anonymous poster hash: d9c1e...bda Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen. Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. Og han kunne ikke brydd seg mindre. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen. Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. Og han kunne ikke brydd seg mindre. Og hun vil ikke snakke med han for han, men for seg selv. For å lufte ut alt hun går å holder inne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen. Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. Og han kunne ikke brydd seg mindre. Og hun vil ikke snakke med han for han, men for seg selv. For å lufte ut alt hun går å holder inne. Som er et selvbedrag og en kommende skuffelse når hun ser at han ikke bryr seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen.Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. Og han kunne ikke brydd seg mindre. Og hun vil ikke snakke med han for han, men for seg selv. For å lufte ut alt hun går å holder inne. Som er et selvbedrag og en kommende skuffelse når hun ser at han ikke bryr seg.Det kunne jo hende at han bryr seg etter over ett års kontakt. Men jeg vet ikke. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Du har lite respekt for deg selv om du nå møter han igjen.Det tåpeligste jeg har hørt. Hun har tydelig noe på hjertet. Og han kunne ikke brydd seg mindre. Og hun vil ikke snakke med han for han, men for seg selv. For å lufte ut alt hun går å holder inne. Som er et selvbedrag og en kommende skuffelse når hun ser at han ikke bryr seg.Jeg tenker nå på å trekke meg fra å møte han. For det virker ut som om han ikke verdsetter meg eller bryr seg. Så hva er vitsen å snakke med et sånnt menneske? Ingen vits. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ser du lagde poll i kategorien; Seksualitet. På tide du virkelig prøver å komme deg over han! Du ødelegger jo deg selv! Jeg blir utrolig irritert over at noen kan torturere seg selv på den måten du gjør. Hvor mange tråder har du laget om dette her nå?! Du angret jo på camsexen her for noen uker siden også, så hvorfor gikk du i samme fellen igjen?! Du tenner på han, men du har også følelser for han, noe som IKKE er gjensidig. Gi opp! Se en annen vei! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Ser du lagde poll i kategorien; Seksualitet. På tide du virkelig prøver å komme deg over han! Du ødelegger jo deg selv! Jeg blir utrolig irritert over at noen kan torturere seg selv på den måten du gjør. Hvor mange tråder har du laget om dette her nå?! Du angret jo på camsexen her for noen uker siden også, så hvorfor gikk du i samme fellen igjen?! Du tenner på han, men du har også følelser for han, noe som IKKE er gjensidig. Gi opp! Se en annen vei! Jeg burde gi opp... Men jeg er fortsatt glad i min eks. Er glad for at han har vært en del av livet mitt, og fint om vi kan være venner uansett synes jeg.... Sånn er det. Vet det høres sykt ut. Men det er sikkert andre her inne som også er glad i sin eks, og kjenner seg igjen i tankene mine. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Og de som selv har gjort det samme som deg vil nok si at dette er selvdestruktivt. Hvordan vil du reagere når eksen din har forelsket seg i en annen? Da er du helt på bånn igjen, kanskje enda lavere enn nå, om det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Ser du lagde poll i kategorien; Seksualitet. På tide du virkelig prøver å komme deg over han! Du ødelegger jo deg selv! Jeg blir utrolig irritert over at noen kan torturere seg selv på den måten du gjør. Hvor mange tråder har du laget om dette her nå?! Du angret jo på camsexen her for noen uker siden også, så hvorfor gikk du i samme fellen igjen?! Du tenner på han, men du har også følelser for han, noe som IKKE er gjensidig. Gi opp! Se en annen vei! Jeg burde gi opp... Men jeg er fortsatt glad i min eks. Er glad for at han har vært en del av livet mitt, og fint om vi kan være venner uansett synes jeg.... Sånn er det. Vet det høres sykt ut. Men det er sikkert andre her inne som også er glad i sin eks, og kjenner seg igjen i tankene mine. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Du er ikke glad i, du er hekta. Les boken og kom deg videre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2015 Ser du lagde poll i kategorien; Seksualitet. På tide du virkelig prøver å komme deg over han! Du ødelegger jo deg selv! Jeg blir utrolig irritert over at noen kan torturere seg selv på den måten du gjør. Hvor mange tråder har du laget om dette her nå?! Du angret jo på camsexen her for noen uker siden også, så hvorfor gikk du i samme fellen igjen?! Du tenner på han, men du har også følelser for han, noe som IKKE er gjensidig. Gi opp! Se en annen vei! Jeg burde gi opp... Men jeg er fortsatt glad i min eks. Er glad for at han har vært en del av livet mitt, og fint om vi kan være venner uansett synes jeg.... Sånn er det. Vet det høres sykt ut. Men det er sikkert andre her inne som også er glad i sin eks, og kjenner seg igjen i tankene mine. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Du er ikke glad i, du er hekta. Les boken og kom deg videre. Jeg ble glad i han\. Det vet jeg at jeg ble. Anonymous poster hash: d9c1e...bda Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Ble er ikke det samme som ER. Lenke til kommentar
mad.cat Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Dette er ikke en mann du kommer til å få noe parforhold med. Beste du kan håpe på er å være et sexleketøy. Take it or leave it. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Er du glad i han? Har han ikke voldet deg nok smerte? Går du med forhåpninger om å bli sammen igjen? Det er lett å gå med håp av og til. Han er jo inne å kommenterer meg på et annet forum jeg er på. Lett å tro at han er interessert da... Men han virker også til å skite langt i meg. Går ikke med den høye selvtilliten etter det der. Føler meg lite betydningsfull og det er ikke kjekt. Endret 16. desember 2015 av heartlife Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hvis dere møtes, så kan flere ting skje: Enten bli sammen igjen og gjør det slutt om 3mnd fordi dere ikke passer sammen, siden dere gjorde det slutt i utgangspunktet. Ha sex, bli lei seg igjen. Prate ut om ting og få en avslutning på det hele. Prate å skitkaste hverandre pga hurt feelings. Veldig få gode grunner til å møte eksen sin etter at det er blitt slutt, ender sjelden godt. Bruk tid på deg selv, finn på noe gøy og kom deg over han ved tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå