Gef Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) http://www.ocheaven.com/article/0310/readg...ticle.asp?id=26 Les på konklusjonen der de sier at dagens hk er ikke optimalisert for Prescott enda. This test has high reference value. Now adays the supporting to Prescott isn¡¯t optimized and some time needed to keep it Working stably as Pentium 4 Dere har kanskje sett den før, men det ser spennende ut Endret 16. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Interessant.... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Grei test det.. skulle bare fått alt til å funke helt, så snakker vi ytelse.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Grei test det.. skulle bare fått alt til å funke helt, så snakker vi ytelse.. Likte godt denne btw. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Grei test det.. skulle bare fått alt til å funke helt, så snakker vi ytelse.. Likte godt denne btw. Ja, jeg og.. tenk når 3.2prescott kommer ut.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ja, jeg og.. tenk når 3.2prescott kommer ut.. Ja, i tillegg til Prescott hk! jeg sier ikke annet en ammagad! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ser ut til at Prescott blir det alle regnet med: NW + 5-10%. Med andre ord ikke den helt store forskjellen. En fikk vel samme ytelsesøkning ved å gå fra 533 til 800 FSB. Med andre ord vil det aller meste av ytelsesøkningen komme via flere MHz. Det er derimot urovekkende å lese hva de skriver om varmeutviklingen. http://www.ocheaven.com/article/0310/readg...ticle.asp?id=30 "Through the test, Prescott is so hot that without a strong heat sink, PC refuse to work! Display on thermometer at Prescott bottom and side, bottom temperature flies up to 50°C at booting then rise above 60°C, equipped Cooler Master pure copper + Heat Pipe heatSink and 7*7*2.5 fan turning 6500 per minut (4P plug, big noise). Air-condition keeps the Temperature at 24°C and cold wind blow to testing platform.. On this condition 70°C is achieved difficultly. Say nothing of Pentoum 4 with aluminum CPU, so "Pentium 4 is quit not too hot" cann't last long. How does Intel resolve this problem leaded by high consuming power? Maybe at the end of this year. But at present user can do is buy advanced heat sink. Maybe Water-cool will be used on Pentium 4? " Jeg antar Intel vil ha rettet problemet før de lanserer CPU-en. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hadde jeg vært rimelig fett å fått med vannkjøling på boxed da Men da koster brått prosessoren et par tusen mer enn nødvendig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg antar Intel vil ha rettet problemet før de lanserer CPU-en. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar. Ja, det brude de gjøre! Det er jo ikke akkurat betryggende med så høy temp. Hvis de ikke klarer å fixe det, så blir vel SP 94 med en skikkelig delta vifte, den nye boxed kjøleren Endret 16. november 2003 av Gef Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Intel vil nok ordne det med varmen, ellers kommer de til å drite på draget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå