Gå til innhold

Er dette en bra gaming pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du slenger inn noen tusinger mer og heller betaler inn ekstra når du kan så får du en PC til 16.000,- for 18.000,- med delbetaling. Hvis ikke økonomien er helt fastlåst til 719,-/mnd.

Hvilken pc er det? 

Neida den er ikke helt fastlåst til 719,- i måneden, bare nevnte det som et eksempel siden det er det den pakken koster. Greier sikkert 1000,- / måneden

Lenke til kommentar

Da har man litt mer spillerom vettu ;) Har du ikke lyst til å bygge selv? De ferdigpakkene har ofte en eller to deler som er "uønskede" + at de tar mellom 1.500-2.000,- for å sette sammen. Jeg kjøpte en PC for ca 18.000,- på avbetaling, den kostet ca 20-21.000,- som ferdig pakke og med renter etc så kom jeg på rundt 21.000,- når alt var betalt :)

Lenke til kommentar

Hvis du absolutt må ha dette på kreditt så må det vel gå ann å få bedre rentebetingelser enn dette?

Forbrukslån og bygg så den maskinen du vil.

Må nok ha det på kreditt. Hadde tatt meg 6 måneder å spare opp nok penger til å betale et engangsbeløp på 14-16 000kr. Pcen jeg har nå er 7 år gammel og den begynner synge på siste verset så tenkte det var på tide å bytte den ut. fikk en bra 27" pc skjerm til en billig penge fra komplett på black friday så nå mangler bare pc.

ser på DNB angående forbrukslån at de opererer med tilsvarende rentebetingelser som komplett. https://www.dnb.no/privat/laan/forbrukslaan.html

14 000 kr = 747 kr måneden i 2 år

Lenke til kommentar

Da har man litt mer spillerom vettu ;) Har du ikke lyst til å bygge selv? De ferdigpakkene har ofte en eller to deler som er "uønskede" + at de tar mellom 1.500-2.000,- for å sette sammen. Jeg kjøpte en PC for ca 18.000,- på avbetaling, den kostet ca 20-21.000,- som ferdig pakke og med renter etc så kom jeg på rundt 21.000,- når alt var betalt :)

Det hørtes nok litt bedre ut enn å kjøpe en ferdig pakke ja :) Skal nok greie bygge pcen selv, hvis ikke så har jeg sikkert noen kompiser som kan bistå. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Noe alle de som anbefaler å bygge selv aldri nevner, er at du selv må feilsøke maskinen om det er noe feil. Garanti gjelder bare på komponentene enkeltvis. Mangler du kunnskapen til det, kan det både bli en frustrerende, og dyr opplevelse om du ender med å måtte betale noen for å gjøre jobben. Eller sender inn feil komponent til service, og blir ilagt et testgebyr.

Kjøper du ferdig bygd er garantien gjeldende på pcen i sin helhet. Dvs at om noe er galt må komplett feilsøke for deg kostnadsfritt.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...