OhEasy Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Følger Endret 9. desember 2015 av Simen1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Følger Slik får du tråder i "mine innlegg" 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 100% off topic, men noen som vet hvordan man slutter å få opp tråder under mine innlegg? Lei av enkelte tråder som jeg ikke har interesse over enda, men de er jo aktive og dukker opp på toppen hele tia! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) 100% off topic, men noen som vet hvordan man slutter å få opp tråder under mine innlegg? Lei av enkelte tråder som jeg ikke har interesse over enda, men de er jo aktive og dukker opp på toppen hele tia! Diskusjon.no → Mine innlegg → Settings Her kan du raskt ignorere tråder eller vise tråder som du har ignorert fra «Mine innlegg»-siden. "Administrer ignorerte innlegg." Endret 9. desember 2015 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Se her, fått egen tråd og greier! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Trykk på krysset som kommer helt til høyre, da ignorerer du den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå