TheLegend27 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Forrige uke så glemte jeg plutselig engelsk. Jeg kan ikke sette sammen ord og lage setninger. Jeg går på ungdomsskolen og fikk en sekser på en engelsk skolestil. Jeg har tentamen imorgen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Trenger jeg psykolog? Bokstavelig talt, hele språket forsvant på noen sekunder. Jeg føler at jeg er usikker når jeg snakker språket. Før så var jeg ikke sånn. Engelsk pleide å være lett Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Er det noe annet som har skjedd i det siste som kan ha forårsaket dette? Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Kanskje fordi jeg lærer fransk? Leste noen engelske tekster som jeg hadde skrevet... De var jo helt perfekte! Nå klarer jeg ingenting! Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg synes dette virker utrolig rart, er du sikker på at du absolutt har "glemt" hvordan man skriver engelsk? Kan det være at du bare tror du har glemt det, men egentlig ikke? Forresten, hvilken klasse på ungdomskolen går du på? 1 Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg går i niende, men jeg synes at jeg snakker fjerdeklasse engelsk. Jeg håper at jeg bare tror det og at det ikke har skjedd. Men jeg klarer ikke å komme med så godt språk lenger! Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Det går nok bra. Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Det går nok bra. Jeg tror at jeg kommer til å få en treer eller noe... Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Neida, du "var" god i det før og er god nå. Lenke til kommentar
TheLegend27 Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Neida, du "var" god i det før og er god nå. Klarer ikke engag å si "jeg tok den opp"... I took it up? Høres feil ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå