Rolf Kristensen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Arve and the Bathtub Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Motor og tank påminner om den tøffeste Triumphen, Bonneville. Som jeg hadde "den ære" å ødelegge kraftig, da den dro et godt stykke inn i en bil som kjørte på rødt. Heldigvis ble ikke jeg med inn i bilen, men det tok år før jeg fungerte normalt i overkroppen. De er nå fine, uansett, nå, når de er så velholdte, disse veteranene. Flott posering og bilde. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 artig å se denne Triumphen. Har sett endel triumpher men kan ikke huske å ha sett denne Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Enig med Arve, denne hadde jeg nok blitt glad i hvis den var min! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Stilig farkost! Kan ikke skjønne at denne er stygg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 En slik har jeg nok ikke sett før. Fint demonstrert her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 En flott gammel sykkel dette som ser ut til å være fint oppusset. Godt tatt Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige og reflekterte tilbakemeldingene ! Når det gjelder meningene om "Bathtuben" så er det vel bare en ting å si....smaken er som baken Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg