5073 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Har windows 8 på stasjonær PC. Lastet med oppdatering, deretter fikk jeg melding: "Feil under konfigurasjon av windows-funksjoner" "Tilbakestiller endringer" "Ikke slå av datamaskinen" Lot maskinen jobbe fra ca. kl 18 til midnatt uten at noe har skjedd. Dette var i går kveld. Håper noen kan hjelpe med råd og tips til å utbedre dette. For å slå av PC, må jeg kutte strømmen. dette kan umulig være bra? PC`en fungerte normalt fram til siste oppdateringen var lastet inn. Når jeg neste gang slo på data, fikk jeg melding som nevnt over. På forhånd takk. Endret 9. desember 2015 av 5073 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Har du slått maskinen av og på igjen? Lenke til kommentar
5073 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Har du slått maskinen av og på igjen? Ja Lenke til kommentar
5073 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Får kun slått av pc ved å kutte strømmtilførselen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hva skjer når du slår den på igjen? Samme melding? Noen av de Windowsgreiene trenger et par tre forsøk for å fungere, av en eller annen merkelig grunn, usikker på om det gjelder "Feil under konfigurasjon av Win-funksjoner". Lenke til kommentar
5073 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Hva skjer når du slår den på igjen? Samme melding? Noen av de Windowsgreiene trenger et par tre forsøk for å fungere, av en eller annen merkelig grunn, usikker på om det gjelder "Feil under konfigurasjon av Win-funksjoner". samme melding, har prøvd flere ganger. i flere dager. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Tror denne kan være relevant: "Failure configuring Windows updates. Reverting changes. Do not turn off your computer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå