Suppelars2k Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Tre... teak hardwood-greier! Ps. Redd regnskogen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 trelokk, omg, er jo, vondt å sitte på det jooldemor fluffy 4 evah!!! rent hypotetisk seff , men å ha fluffy lokk, må være det mest uhygeniske man kan ha, alt fra svette og dritt vil feste seg på en fluffylokk, usj Lenke til kommentar
eplemanden Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 rent hypotetisk seff , men å ha fluffy lokk, må være det mest uhygeniske man kan ha, alt fra svette og dritt vil feste seg på en fluffylokk, usj Vasker det fra tid til anen så går det så bra ate. GO FLUFFY! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Fyttikatta så mange som driter på lokket her USJ Sikkert en av dere som var innom før meg på dassen på Shell på skedsmokorset forrige helg. Åpne lokket og sett deg på RINGEN neste gang ! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Liker sånne hvite eg Lenke til kommentar
crysys Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Trelokk !! aboslutt... Porselenslokk blir for kalde. Tynne plastikk lokk er greie nok... Fluffy er ganske ekkelt spørr du meg... du aner ikke hva som er hvor, og om du i det heletatt bør nærme deg det lokket i det heletatt.. Liker forresten noen av do'ene i tyskland, helautomatisk. Kommer inn, fører hånda over dassen, så tar den opp lokket, og trekker en slags papirduk over sittearealet... når du da er ferdig, fører du handa over dassen igjen, og den trekker bort "duken" og flusher... og lukker deretter lokket etter deg. Snart trenger man vel ikke å drite selv Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Liker hvite og vanlige dolokk. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 På seminar i Tyskland fortalte Dr Ikonawa om det nye toalettet han hadde kjøpt til sin gamle sukkersyke mor Finesser : Oppvarmet sete Automatisk lokkåpner via optisk celle Kjemisk analyse - innhold av div stoffer i avføring og urin ( her særlig med tanke på blodsukker ) med online opplasting av resultater til morens klinikk Bakenderengjøring , - dyser med varmt vann - såpe - varmt vann Endeføning - tørr Selvrensing etter hvert besøk Hitech dasser er storindustri i JApan Lenke til kommentar
crysys Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 På seminar i Tyskland fortalte Dr Ikonawa om det nye toalettet han hadde kjøpt til sin gamle sukkersyke mor Finesser : Oppvarmet sete Automatisk lokkåpner via optisk celle Kjemisk analyse - innhold av div stoffer i avføring og urin ( her særlig med tanke på blodsukker ) med online opplasting av resultater til morens klinikk Bakenderengjøring , - dyser med varmt vann - såpe - varmt vann Endeføning - tørr Selvrensing etter hvert besøk Hitech dasser er storindustri i JApan Må få meg en av de... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Plastlokk! Vi hadde porselen før, men heldigvis ble det knust.. Det var ikke akkurat behagelig å plante ræven på et porselenslokk som holder -5 grader en tidlig morgen :| Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 trelokk... spessiellt de med kirsjebær farge.. de er ikek for kanlde, og de er pene.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Bryr meg ikke så veldig jeg. Har bare prøvd Slike av plast og de virker jo greit. Men en utedo med Hull i en treplate er bare det beste som finnes.. Tenker da på utedoen på Haaø... En øy utenfor Grimstad.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Liker plast best, får et uhyggelig skjokk når man stter seg på eit kalt porselens-sete. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Plast. Takler ikke porselen.. for kaldt. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ekte mahogni!! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg foretrekker vel trelokk på dass. fluffy er vel ganske upraktisk å vaske.... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ingen som har nevnt de dolokkene som er litt tykke og myke? sånne med noe som ligner på skinn rundt og skumgummi inni... de er myke og gode og alikevel rene! men de er vunde om det skinnlignende greiene blir hull på, da stikker de litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå