Ovidia2 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 From the past Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Flott lys som faller inn på ansiktet hennes. Kanskje er det litt mye mørke bak henne? Vurderte du et kutt på venstrekanten? Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Nydelig lys og valører i dette bildet. Det skjer noe når du midtstiller et motiv som ikke er "balansert" eller symmetrisk, hvis du skjønner hva jeg mener. Det utfordrer hjernen. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Følsom og fint portrett. Personlig ville jeg hatt et lite kutt på begge sider, men det kan jeg si som ikke er noen ekspert på denne typer bilder. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Tusen takk alle sammen. Og fint at dere har meninger om beskjæringen. Men min mening er at det skal være slik MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg