Nysgjerrigper00 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hei, jeg tenker på å ta lett lappen. Men jeg vet ikke hvilken lett jeg skal kjøpe. Har mest lyst på Yamaha mt 125 eller Beta rr 125 lc sm. Betaen veier kun 100 kg i forhold til mt en med 140kg. I tilleg så er det mulig å fjerne noe i potta og en ledning for å få 22 hester på betaen. Hvis noen har en av de jeg har nevnt ovenfor så ville det vært fint å komme med pros og cons for syklene. Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Dette er jo to helt forskjellige sykler. Personlig ville jeg gått for mt av de to, ettersom jeg setter kjørekomfort fremfor fart. Dette vet du nok, men hvis får 22 hk blir den ulovlig. Lenke til kommentar
Nysgjerrigper00 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Takk for svar. Jeg vet de er veldig forskjelige men jeg tenkte de var de beste i hvær klasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Begge er greie sykler, men vær klar over at alle 4 takt 125cc går som en bøtte med dritt. Uansett er det nok til å kjøre seg i hjel på, så forsiktig må du være uansett. Hvis du skal gjøre korte turer og herje rundt i bygda, kjøper du motard 2 takt. Hvis du skal bruke den for å kjøre lengre turer, hadde jeg gått for 4 takt. Jeg hadde en YZF, og jeg likte at jeg ikke fikk all vinden rett i brystet på lengre turer. Ikke var den spesielt ubehagelig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå