FranzJosef Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hva er forskjellen? På nettsidene står det bare at Box 2 har trådløs router, den andre har da ikke? Er det eneste forskjellen? Forsøkte å ringe dem og spørre, men de var bare ikke i stand til å si noe som helst annet enn at Box 2 var jo bedre og nyere...uansett hvor mye jeg prøvde å presse dem til å komme med noe konkret. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Det jeg har fått med meg, er at den har større hdd, opptak av flere kanaler samtidig og ukesarkiv (kommer i fremtidig sw-oppdatering visstnok), samt raskere grensesnitt. Jeg har ikke testet dem side om side, så kan ikke si noe om det faktisk er noen forskjell i hastigheten. Før sw-oppdateringen faktisk kommer vil jeg si at det ikke er stort å rope hurra for. Nå kommenterte en som angivelig jobber for Get at det kommer en oppdatering i disse dager i artikkelen på Dinside her (se kommentarfeltet): http://www.dinside.no/935457/tv-boksen-din-kan-langt-mer-enn-du-tror Jeg har ikke sett noe til denne oppdateringen foreløpig. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Getbox 2 er best, men hva enn du gjør - ikke bruk modem/router i den. Ha den separat. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Getbox 2 er best, men hva enn du gjør - ikke bruk modem/router i den. Ha den separat. Hva mener du? At man bør ha egen trådløs router? Da må man frakoble routerfunksjonen i Get-boksen i så fall? Og hvorfor dette? Du har tydeligvis dårlige erfaringer? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg har prøvd både den interne routeren og en separat router (Asus Dark Knight?). Til mitt bruk klarte jeg ikke å merke de store forskjellene. Jeg driver imidlertid ikke med gaming (teller Candy Crush ), så om det er noen forskjell der tør jeg ikke si. Jeg endte opp med å bruke den innebygde i GB2. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Router/modem i getbox2 kræsjer ofte (har byttet getbox2 sikkert 10 ganger... like dårlig alle). Etter at jeg fikk en eget cisco trådløs modem/router så ble alt så mye bedre. Lenke til kommentar
Lowski Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Anbefaler GB2 med seperat ruter. GB2 settes enkelt i bridge-mode. Kommer store oppdateringer på denne dekoderen på nyåret, jeg kjenner flere av testkundene - og de er storfornøyd Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Er det fortsatt mye problemer med GB2? Kan den fortsatt bare ta opp to programmer samtidig også (er de siste 6 tunerne fortsatt uvirksomme?)? Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 28. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2016 Ja og ja vil jeg si, vår kræsjet nylig. Måtte ha ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå