fakuall Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har et radeon 9600 pro ( sapphire') og plutselig i går så begynte vifta å støye noe sinnsykt!!!!!!!!!! HVA SKJER? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Har hørt om flere som har problemer med at vifte pluttselig bråker noe sykt. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Jepp, jeg har også det problemet med mitt Sapph. 9600 Pro, FE Edition.... Har prøvd å "operere" litt med tanke på å bytte ut selve vifta, men det går nok ikke fordi den er så integrert i beskyttelsen rundt. Har kommet frem til at den eneste løsningen er å kjøpe seg en Zahlman heatpipe, hvis man skal bli kvitt støyen. Min vifte blir litt stillere hvis den har stått på leeeennnge Endret 16. november 2003 av Lef Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Ser ut som komplett.no skal få bryne seg med den vifta ja...(garanti som fan..) Det høres rett og slett ut som om noe ligger i veien og stopper den... for lyden stopper med en gang maskinen slås av... :grine: Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 er nok kulelageret som tar kvelden. ikke så mye å gjøre med det bortsett fra å bytte inn kortet på garantien eller sette på annen kjøling. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Lykke til med å få komplett til å ta den inn for rep på garantien... Besøkte deres eminente lille butikk i trondheim hvor jeg ble opplyst om at den slettes ikke bråkte i det hele tatt, det var istedet jeg som var kresen, og han prøvde å selge meg en ultrastille kjøleinnretning. Og dessuten ble jeg fortalt at de kortene som bråkte var det så mange av at det ikke var noen vits i å bytte vifte, den nye vifta ville sannslynligvis bråke like mye. Ikke gå til komplett med mindre det er en uke eller noe sånt siden du kjøpte kortet, det er bare bortkasta tid, ta heller å smør vifta, det kan virke, eller så kan du kjøpe en kjøleribbe fra zalman som du limer på, de fungerer godt. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Lykke til med å få komplett til å ta den inn for rep på garantien... Besøkte deres eminente lille butikk i trondheim hvor jeg ble opplyst om at den slettes ikke bråkte i det hele tatt, det var istedet jeg som var kresen, og han prøvde å selge meg en ultrastille kjøleinnretning. Og dessuten ble jeg fortalt at de kortene som bråkte var det så mange av at det ikke var noen vits i å bytte vifte, den nye vifta ville sannslynligvis bråke like mye. Ikke gå til komplett med mindre det er en uke eller noe sånt siden du kjøpte kortet, det er bare bortkasta tid, ta heller å smør vifta, det kan virke, eller så kan du kjøpe en kjøleribbe fra zalman som du limer på, de fungerer godt. Men hvis du begynner å demontere vifta så ryker jo garantien og. Er det ikke best å bytte til noe annet, komplett har jo stort av utvalg! Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg prøvde, men ble jagd på dør, de trodde rett og slett ikke på meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå