Abc635 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hei! Jeg skal opp i morsmålseksamen (urdu) om et par uker, som privatist. Er det noen her som tidligere har vært oppe i morsmålseksamen og som kan komme med tips eller eventuelle temaer/råd. I så fall, hvordan foregår en muntlig eksamen som privatist? Hva bør jeg være forberedt på? Jeg har forresten urdu nivå II, og hadde gjerne likt å vite hva andre har fått som problemstillinger tidligere. På forhånd, tusen takk Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 hvilke problemstilliger fikk du i nivå 2? 1 Lenke til kommentar
Abc635 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) I Endret 9. desember 2015 av Abc635 Lenke til kommentar
Abc635 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 hvilke problemstilliger fikk du i nivå 2? Hva mener du? Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg tror de fleste muntlige eksamenene i språk er inndelt slik: Presentasjon av et tema du trekker, lytteprøve og samtale der hver del varer i 10 minutter. En pleier å få 30 minutter på å forberede seg på et tema. Vet ikke helt hvordan dette er med Urdu, men antar det er det samme. Det viktigste ved slike muntlige eksamener, er å være selvsikker, reflektert (mer fokus på dette i nivå 3) og snakke mye! Finn gjerne synonymer til ord du bruker mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå