Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Mr. spurv. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ingen slike hos meg nå - bare spurvekjerringer som krangler så fjæra fyker. Flott komp på denne. Ørlite skarphetstap gjennom cropping er hva jeg tipper her. Men kvalitetsmessig spiller det jo ingen rolle. Fugler oppfattes jo som mjuke så ikke alle liker dem sylskarpe heller. Ingenting å si på farger og detaljer. Fint lys i øyet er viktig. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Ingen slike hos meg nå - bare spurvekjerringer som krangler så fjæra fyker. Flott komp på denne. Ørlite skarphetstap gjennom cropping er hva jeg tipper her. Men kvalitetsmessig spiller det jo ingen rolle. Fugler oppfattes jo som mjuke så ikke alle liker dem sylskarpe heller. Ingenting å si på farger og detaljer. Fint lys i øyet er viktig. Roar Tusen takk for kommentaren Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Et flott og velkomponert bilde dette med fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Et flott og velkomponert bilde dette med fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Tusen takk Torbjørn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 flott og nydelig bilde Torhild 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Virkelig flott fuglebilde, Torhild, og Roar sier det (som vanlig) så fyldestgjørende at jeg bare henger meg på hans gode kommentar. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 flott og nydelig bilde Torhild Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Virkelig flott fuglebilde, Torhild, og Roar sier det (som vanlig) så fyldestgjørende at jeg bare henger meg på hans gode kommentar. Takk takk Trond Olav Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Flott Mr. Gråspurv Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Fint komponert bilde! Riktig vakkert, men det foregår noe mystisk nede i venstre hjørne og nede langs bunnlinja...har du fjerna noe? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Flott Mr. Gråspurv Hilsen Leif Takk takk Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Fint komponert bilde! Riktig vakkert, men det foregår noe mystisk nede i venstre hjørne og nede langs bunnlinja...har du fjerna noe? 'Falkeblikk' ... ja her har jeg fjernet en gren takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg