Gå til innhold

Blikkstille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakkert - her vil jeg velge meg V2 :)

hilsen Torhild

Velger med V3 av denne idyllen.

Både båt og motor ser ut til å ha en viss tidløshet over seg, så bildet pirrer nostalgien i meg, i en tid der forandringer kommer fortere enn mange klarer å svelge unna skikkelig.

Hadde det ikke vært for krusedullen oppe til venstre hadde nok V1 blitt min favoritt.

Dermed blir det V3 jeg velger.

Stemningsmessig passer det i tia vi er inne i - litt grått, vått og tåke.

Roar

  

Hei,

her blir valget V3, og skal det være i farger V4

Syns de to (med samme utsnitt) versjonene har det mest harmoniske utsnitt og komp.

Mvh Oddmund

  

Syns V4 var finest, fin v3 også. På v1 så ødelegger rammen litt for min del ;)

  

Superdupert bilde, Helene!

Her velger jeg meg V4 deretter V3.

mvh Fredrik

  

Nostalgiskk og vakkert. velger V1

  

Først lurte jeg på om du hadde funnet et gammelt bilde fra dine foreldres album men så fikk jeg øye på de andre bildene du hadde lagt ut og da forstod jeg at du hadde behandlet V1. Dette synes jeg er en meget fin etterbehandling og dermed blir V1 min favoritt. Fin komp og en bra skarphet med fin sepiaeffekt.

Mvh Torbjørn

  

Ett vakkert motiv som jeg synes kledde panoramautsnitt best. Synes nok V4 i sitt naturlige utrykk ble højdaren, men V1 ble også stilig med sitt "retro-look" :)

Mvh. Rolf

  

likte alle igrunn jeg, så tror ikke jeg vil velge idag :)

  

Velger med V3 av denne idyllen.

Både båt og motor ser ut til å ha en viss tidløshet over seg, så bildet pirrer nostalgien i meg, i en tid der forandringer kommer fortere enn mange klarer å svelge unna skikkelig.

  

Vakkert - her vil jeg velge meg V2 :)

hilsen Torhild

Hei alle sammen! Det var da voldsomt til respons da! ☺ Ikke at jeg ble så mye klokere av det, ingen soleklar favoritt i dag. Men det er veldig hyggelig når dere er innom og kommenterer. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...