Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Blikkstille Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Vakkert - her vil jeg velge meg V2 hilsen Torhild 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Velger med V3 av denne idyllen. Både båt og motor ser ut til å ha en viss tidløshet over seg, så bildet pirrer nostalgien i meg, i en tid der forandringer kommer fortere enn mange klarer å svelge unna skikkelig. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hadde det ikke vært for krusedullen oppe til venstre hadde nok V1 blitt min favoritt. Dermed blir det V3 jeg velger. Stemningsmessig passer det i tia vi er inne i - litt grått, vått og tåke. Roar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Hei,her blir valget V3, og skal det være i farger V4Syns de to (med samme utsnitt) versjonene har det mest harmoniske utsnitt og komp.Mvh Oddmund Endret 9. desember 2015 av okjo 1 Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Syns V4 var finest, fin v3 også. På v1 så ødelegger rammen litt for min del 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Superdupert bilde, Helene! Her velger jeg meg V4 deretter V3. mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Nostalgiskk og vakkert. velger V1 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Først lurte jeg på om du hadde funnet et gammelt bilde fra dine foreldres album men så fikk jeg øye på de andre bildene du hadde lagt ut og da forstod jeg at du hadde behandlet V1. Dette synes jeg er en meget fin etterbehandling og dermed blir V1 min favoritt. Fin komp og en bra skarphet med fin sepiaeffekt. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ett vakkert motiv som jeg synes kledde panoramautsnitt best. Synes nok V4 i sitt naturlige utrykk ble højdaren, men V1 ble også stilig med sitt "retro-look" Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 likte alle igrunn jeg, så tror ikke jeg vil velge idag 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Vakkert - her vil jeg velge meg V2 hilsen Torhild Velger med V3 av denne idyllen. Både båt og motor ser ut til å ha en viss tidløshet over seg, så bildet pirrer nostalgien i meg, i en tid der forandringer kommer fortere enn mange klarer å svelge unna skikkelig. Hadde det ikke vært for krusedullen oppe til venstre hadde nok V1 blitt min favoritt. Dermed blir det V3 jeg velger. Stemningsmessig passer det i tia vi er inne i - litt grått, vått og tåke. Roar Hei, her blir valget V3, og skal det være i farger V4 Syns de to (med samme utsnitt) versjonene har det mest harmoniske utsnitt og komp. Mvh Oddmund Syns V4 var finest, fin v3 også. På v1 så ødelegger rammen litt for min del Superdupert bilde, Helene! Her velger jeg meg V4 deretter V3. mvh Fredrik Nostalgiskk og vakkert. velger V1 Først lurte jeg på om du hadde funnet et gammelt bilde fra dine foreldres album men så fikk jeg øye på de andre bildene du hadde lagt ut og da forstod jeg at du hadde behandlet V1. Dette synes jeg er en meget fin etterbehandling og dermed blir V1 min favoritt. Fin komp og en bra skarphet med fin sepiaeffekt. Mvh Torbjørn Ett vakkert motiv som jeg synes kledde panoramautsnitt best. Synes nok V4 i sitt naturlige utrykk ble højdaren, men V1 ble også stilig med sitt "retro-look" Mvh. Rolf likte alle igrunn jeg, så tror ikke jeg vil velge idag Velger med V3 av denne idyllen. Både båt og motor ser ut til å ha en viss tidløshet over seg, så bildet pirrer nostalgien i meg, i en tid der forandringer kommer fortere enn mange klarer å svelge unna skikkelig. Vakkert - her vil jeg velge meg V2 hilsen Torhild Hei alle sammen! Det var da voldsomt til respons da! ☺ Ikke at jeg ble så mye klokere av det, ingen soleklar favoritt i dag. Men det er veldig hyggelig når dere er innom og kommenterer. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Legger meg flat her, Helene! Dette var fantastisk! 1+2 er mine favoritter <3 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Legger meg flat her, Helene! Dette var fantastisk! 1+2 er mine favoritter Håper du kommer deg opp igjen Gro, det er mye som skal gjøres før jul vet du Tusen takk for superhyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 V1 med fint nostalgisk postkort-look, ellers synes jeg V2 har klare mettede farger. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 V1 med fint nostalgisk postkort-look, ellers synes jeg V2 har klare mettede farger. Mvh Ragnar Takk for tilbakemeldingen Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg