danilovic Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Tenkte jeg bare skulle nevne det i tilfelle det faktisk var noen som ville ha det med seg. SK spiller mot gmpo.AMD klokka tre, og matchen kan sees her: bcast.blank-tv.de:27100. Best å komme seg inn fortest mulig, om du vil ha plass før serveren fyller seg. Og til dere som ikke skjønner hva jeg mener: Dette er CS, og CPL står for Cyberathlete Professional League. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Og SK vant.. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Bombe? Nja.. Selv trodde jeg SK kom til å vinne, men etter at GamePoint vant gunround som både CT og T og de neste 2 rundene trodde jeg faktisk at de hadde en sjanse mot SK.. Men nok en gang viste SK at de er en av verdens beste klaner.. Stillingen ble forresten 13 - 11 til SK eller noe slikt.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 En clan jeg ble positivt overrasket over var n*.. En klan jeg egentlig har holdt med ganske lenge, kun på grunn av det dårlige miljøet i cs. "Hvis man ikke er kjent, så kan man ikke bli god". Slik har det vært ganske lenge. GG Northern Star* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå