Knut S Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 storkjefta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Huffa meg for et gap og for et glimt i øyet! Men han ser godt fora ut heldigvis. Synd haletippen ikke kom med i V1. V 3 skulle vært presentert på litt mørkere bakgrunn. Har du manipulert V3, eller er det en slags installasjon? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 En 'skrekk-modell' men interessante bilder hilsen Torhild Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 V1 av denne forhistoriske nålevende etemaskinen er skikkelig fint, slik den poserer og sier cheese. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ett fascinerende dyr som gir oss en liten pekepinn på hvordan Dinosaurene oppførte seg. V1 for meg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Tusen takk for flotte og koselige tilbakemeldinger alle sammen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Ikke akkurat innbydende, men særlig i V1 har du fått fram et lite blinkskudd. Regner med det ikke har vært vanskelig å fotografere beistet(ene), men så er det få til det lille ekstra da, noe du etter min oppfatning får til V1. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Siden disse antagelig ikke er tatt ute i det fri slik mine croc. bilder er så velger jeg meg V3 der jeg ville kutta 5-10 mm. til venstre for å få den sorte diagonalen oppe til venstre rent ut venstre ramme med litt luft opp til krysset for da vil den gå mellom nedre langside og venstre kortside og skape mer spenning enn hjørneutgang som den har nå. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg