AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 vet virkelig ikke hvordan jeg skal begynne.. så bare skriver.. ble kjent med mannen min i januar i fjor, så ble vi sammen i sept. og forlovet nov. å så gift nå i år i sept. vi har fortsatt ikke hatt sex grunnet hans komplekser og problemer... vi hadde fremgang første månedene, men pga at det er så mye motgang så har jeg sluttet å prøve, å han tar da heller ikke intinativ, så vi kommer ingen vei. prater jo litt om det innimellom når jeg blir fustrert, men det blir alikevel ikke forandring.. har savnet sex lenge, tenkt på gutter jeg har hatt sex med, drømt mye om det i søvne.. men nå er det en dårlig periode, merker jeg connecter mer med andre enn med han, kjenner savn til en x , ikke fysisk, men den psykiske kontakten vi hadde. jeg elsker han jo egentlig enda, men vi går i samme tralten hele tiden.. føler meg utrolig trygg med han å alt er egentlig fint. krangler ikke eller noe. men det er kanskje litt for dødt? bruker mye tid på spill/serier hver for oss, lite som skjer oss i mellom selv om det ikke er noe dårlig stemning. savner de dype nattlige samtalene som før. kanskje mer oppmerksomhet og komplimenter.. så lurer jeg da: om jeg ikke hadde vert gift nå, hadde jeg gått da? hadde han? vi er foresten 26 og 31 år.. går vi bare gjennom en fase nå som alle andre forhold, eller er det litt verre enn det... burde vi jobbe med forholdet nå, begynne på nytt med intimiteten, og samtalene.. og hvordan begynne på nytt med intimiteten når jeg får så lite respons.. før tok han på meg og.. nå får jeg ta på han, han blir stiv, ingenting mer skjer å jeg blir lei.. (beklager for teksten, jeg er ikke flink til å skrive) Anonymous poster hash: 36fb2...80b Lenke til kommentar
afterall Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Sex og initimitet er hvertfall noe dere absolutt burde jobbe med, om dette er en viktig del for deg. Om han har komplekser er ikke dette noe som vil fikse seg selv over natten. Snakker dere sammen om dette, og andre problemer? Eller bare går det forbi i stillhet hos dere begge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7L9GLIR1uJ Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Det er viktig at dere kan bruke tid på å snakke om problemene knyttet til sex. Spesielt om du selv synes dette er en viktig del av forholdet. Det er tross alt ikke alle som har det store behovet for sex, men om du har det - må du snakke med partneren din om det. Når det kommer til overskriften din, må jeg personlig si at jeg synes det er alt for tidlig å gifte seg etter man har vært sammen et år. Mest fordi det er mye med en partner man da enda ikke kjenner til. Giftemål er en stor ting, og noe som burde være grundig gjennomtenkt, og ikke forhastet. Det er jo selvsagt forskjell på folk, og noen kan synes giftemål virker riktig etter et år, selv ville jeg aldri vurdert noe slikt før det hadde gått lang tid. Mest fordi jeg er ganske sær og kresen, men det er jo viktig å kjenne hverandre godt. Jeg hadde aldri flyttet inn sammen med en partner før det hadde gått minimum 2 år, og ikke noe giftemål før ytterligere 3 år. Men man har forskjellige grenser, og ønsker for hvor fort et forhold skal utvikle seg. Noen gifter seg etter et år, andre 5 år og noen ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Høres ikke helt supert ut selv om dere ikke krangler. Han bør gå til en psykolog, at noen ser på saken fra utsiden og er mer eller mindre objektive er for mange en tryggere måte å åpne seg og ta tak i problemene. Snakk litt om problemene og legg det fram for ham på en god måte. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 høres ut som du har vært med på tvprogrammet "gift ved første blikk" når du egentlig skulle vært med på "disse menneskene burde få opplæring i hva ekteskap er".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå