Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 form og farge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Fin serie. Ser ut som en diger klump av en sykkel, men det er vel tidens formspråk. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 I vindtunnel ender man alltid så nær dråpeform som mulig, med det mest klumpete i framkant, så du har rett i karakteristikken. I tillegg skal deler av designet her ivareta trykk på forhjul ved ekstrem hastighet. Trekantåpningen over lyktene tar inn fartsluft, og fungerer som "kompressor" som gir motoren på det meste 10 ekstra hestekrefter.. Takker for kommentar! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Godt eksponerte og skarpe fine bilder av en stilig sykkel. Interessant å lese dine betraktninger om både design og funksjonalitet. Ble inspirert av dette til å legge ut mitt bilde i dag Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 artig kawa men må nok innrømme at jeg personlig liker chopper utgaver bedre da Men mulig det har noe med at jeg hadde nok sett lappen forsbinne om jeg haddesatt meg på en gateracer Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 artig kawa men må nok innrømme at jeg personlig liker chopper utgaver bedre da Men mulig det har noe med at jeg hadde nok sett lappen forsbinne om jeg haddesatt meg på en gateracer Mange fordeler med ulike glidere! Som du nevner, beholder man lappen lettere, og rent fotografisk er de mye flottere å se og fotografere, også med fører og eventuell passasjer pga bekledning og sittestilling. Og masse herlig krom. Som en bonus godlyd attpå. Takker samtidig for kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg