AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hva sier dere mannfolk? Jeg har hørt og lest på nettet at det er veldig lett å finne damer som kun vil være fuckfriends uten følelser med i bildet. Er det enkelt? Jeg trodde at de fleste damer var som meg. Ligger følelser i sex. Men jeg må ærlig si: jeg har forsøkt å være fuckfriend, men var ingen bra fuckfriend... for jeg lagde for mye drama da han ikke hadde tid til meg mer . Dermed så må jeg ha hatt for mye følelser til han. Lett å finne bra damer på nettet som vil være fuckfriend? Anonymous poster hash: 28dd0...5cf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Hva sier dere mannfolk? Jeg har hørt og lest på nettet at det er veldig lett å finne damer som kun vil være fuckfriends uten følelser med i bildet. Er det enkelt? Jeg trodde at de fleste damer var som meg. Ligger følelser i sex. Men jeg må ærlig si: jeg har forsøkt å være fuckfriend, men var ingen bra fuckfriend... for jeg lagde for mye drama da han ikke hadde tid til meg mer . Dermed så må jeg ha hatt for mye følelser til han. Lett å finne bra damer på nettet som vil være fuckfriend? Anonymous poster hash: 28dd0...5cf Svaret er nei. Det er ikke enkelt. Jentene har som regel en baktanke med opplegget, og de aller fleste jenter som ikke har noen baktanker er veldig lite attraktive. Anonymous poster hash: 4e132...9c5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Veldig lett hvis man har mye penger eller stor snabb. Sleng ut bilde av masse penger og en bankutskrift eller et bilde av snabben på noen datingsider. Dette varierer veldig fra person til person hvor lett det er, men stort sett alltid så ønsker den ene parten noe mer. Jeg hadde ikke noe problem med å finne det før i tiden jeg lette ikke etter en FF noen gang så vidt jeg kan huske, men de damene var alltid forelska (fikk jeg hvertfall beskjed om eller inntrykk av). Jeg tror det er vanskeligere å skaffe en FF over nett. Endret 9. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg syns ikke det er lett å skaffe fuckfriend over nettet. Jeg føler at det er langt mer menn enn kvinner som vil ha en fuckfriend. Så da må menn gjøre noe litt ekstra spesielt for å ikke bare være "another Brick in the wall." Men derimot skaffe en på en bar eller lignende er langt lettere spørr du meg ^^ I min verden handler det veldig mye om å ikke være "fake" som drar jenter. Men dette er induviduelt. Kompisen min er kjempe player. Alle snakker om han som en player, så de som ønsker ha ff går bare til han å spørr xD så han trenger ikke aktivt gå ut å si at han har trenger en ff. Han har ryktet på å være manne hore. For han er det langt lettere skaffe fuck friends enn meg. :3 Men jeg ønsker ikke å bli sett som en manne hore heller. Men det er også kanskje grunnen for at jeg ikke har hatt en ff på 4år. Jeg liker hvordan dere prater om jenter som noe "uforståelig" at de er "det andre kjønn" en "mål oppnåelse." XD kvinner blir ikke objektisert i denne posten i det heletatt. ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 Så lenge man er klar og tydelig helt fra begynnelsen av så går det somregel greit, feilen gutter gjør er å knulle masse uten å snakke om hva det egentlig er man holder på med.... da blir det trøbbel og relasjonen varer i maks 2-3 mnd..... hvis man sier ifra klart og tydelig kan man knulle på henne i årevis. Anonymous poster hash: dce6c...163 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå