GauNodachi Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg har tenkt til å skaffe meg en 4K skjerm om ikke så altfor lenge og i den forbindelse trenger jeg et grafikkort som takler dette. Pr i dag har jeg Radeon HD 7750 Silent. Er veldig fornøyd med det, men ser ut som den kun går opp til 1920 x 1200px. Noen forslag på skjermkort som er helt stille og takler denne oppløsningen? På forhånd takk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg har tenkt til å skaffe meg en 4K skjerm om ikke så altfor lenge og i den forbindelse trenger jeg et grafikkort som takler dette. Pr i dag har jeg Radeon HD 7750 Silent. Er veldig fornøyd med det, men ser ut som den kun går opp til 1920 x 1200px. Noen forslag på skjermkort som er helt stille og takler denne oppløsningen? På forhånd takk GTX 750 strix eller 950 strix. Jeg har Asus 750 strix på en maskin her som takler 4k skjerm lett. Spilling gjør jeg ikkje med den maskinen for å si det slik Strix er stile nesten hele tiden. Viften skrur seg av hvis man ikkje har full load på gpu. Helt konge Endret 8. desember 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg har tenkt til å skaffe meg en 4K skjerm om ikke så altfor lenge og i den forbindelse trenger jeg et grafikkort som takler dette. Pr i dag har jeg Radeon HD 7750 Silent. Er veldig fornøyd med det, men ser ut som den kun går opp til 1920 x 1200px. Noen forslag på skjermkort som er helt stille og takler denne oppløsningen? På forhånd takk GTX 750 strix eller 950 strix. Jeg har Asus 750 strix på en maskin her som takler 4k skjerm lett. Spilling gjør jeg ikkje med den maskinen for å si det slik Strix er stile nesten hele tiden. Viften skrur seg av hvis man ikkje har full load på gpu. Helt konge Takk. Mulig jeg går for noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå