Gå til innhold

Stille skjermkort som støtter høy oppløsning


GauNodachi

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å skaffe meg en 4K skjerm om ikke så altfor lenge og i den forbindelse trenger jeg et grafikkort som takler dette.

 

Pr i dag har jeg Radeon HD 7750 Silent. Er veldig fornøyd med det, men ser ut som den kun går opp til 1920 x 1200px.

 

Noen forslag på skjermkort som er helt stille og takler denne oppløsningen?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt til å skaffe meg en 4K skjerm om ikke så altfor lenge og i den forbindelse trenger jeg et grafikkort som takler dette.

 

Pr i dag har jeg Radeon HD 7750 Silent. Er veldig fornøyd med det, men ser ut som den kun går opp til 1920 x 1200px.

 

Noen forslag på skjermkort som er helt stille og takler denne oppløsningen?

 

På forhånd takk :)

 

GTX 750 strix eller 950 strix. Jeg har Asus 750 strix på en maskin her som takler 4k skjerm lett. Spilling gjør jeg ikkje med den maskinen for å si det slik :p

 

Strix er stile  nesten hele tiden. Viften skrur seg av hvis man ikkje har full load på gpu. Helt konge 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Jeg har tenkt til å skaffe meg en 4K skjerm om ikke så altfor lenge og i den forbindelse trenger jeg et grafikkort som takler dette.

 

Pr i dag har jeg Radeon HD 7750 Silent. Er veldig fornøyd med det, men ser ut som den kun går opp til 1920 x 1200px.

 

Noen forslag på skjermkort som er helt stille og takler denne oppløsningen?

 

På forhånd takk :)

 

GTX 750 strix eller 950 strix. Jeg har Asus 750 strix på en maskin her som takler 4k skjerm lett. Spilling gjør jeg ikkje med den maskinen for å si det slik :p

 

Strix er stile  nesten hele tiden. Viften skrur seg av hvis man ikkje har full load på gpu. Helt konge 

 

 

Takk. Mulig jeg går for noe sånt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...