Jod-R Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg bruker å logge gps koordinater når jeg er ute å tar bilder for å så synce de opp mot bildene i lightroom. Dette virker veldig bra, men som ofte så er ikke sublocation eller av og til annen lokasjon data ikke med i den automatiske genererte og når jeg velger alle bildene for å skrive inn sublocation så forsvinner det ferdig genererte dataen. Det skjer ikke hvis jeg skriver det inn på ett og ett bilde, men det tar jo for lang tid. Er det noen som har forslag på hvordan jeg kan få inn denne dataen uten at det som blir automatisk generert ikke forsvinner? Lenke til kommentar
Jaran Gaarder Heggen Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Jod-R, den 09 Des 2015 - 00:30, sa:Jeg bruker å logge gps koordinater når jeg er ute å tar bilder for å så synce de opp mot bildene i lightroom. Dette virker veldig bra, men som ofte så er ikke sublocation eller av og til annen lokasjon data ikke med i den automatiske genererte og når jeg velger alle bildene for å skrive inn sublocation så forsvinner det ferdig genererte dataen. Det skjer ikke hvis jeg skriver det inn på ett og ett bilde, men det tar jo for lang tid. Er det noen som har forslag på hvordan jeg kan få inn denne dataen uten at det som blir automatisk generert ikke forsvinner? Har du sett på Jeffrey Friedl's plugins for Geotagging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå