lysbringer Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei! Jeg har et lite spørsmål jeg trenger svar på fra noen frivillige. Jeg har eksamen imorgen, og mener dette kan være relevant. I mange u-land går strømmen, eller blir tatt bort for en periode! Vet noen hva som er årsakene bak dette? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Litt generellt om hva det er, typiske årsaker, og kjente større strømbrudd: Power OutageWhat causes power outages?The 12 Biggest Electrical Blackouts In History Mange land og områder er i varierende grad plaget med utilstrekkelig og/eller ustabil kraftproduksjon eller tilførsel fra eksterne leverandører, utilstrekkelig utbygd eller svak infrastruktur, dårlig vedlikehold, naturkrefter og en rekke andre grunner beskrevet i linkene. Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Litt generellt om hva det er, typiske årsaker, og kjente større strømbrudd: Power Outage What causes power outages? The 12 Biggest Electrical Blackouts In History Mange land og områder er i varierende grad plaget med utilstrekkelig og/eller ustabil kraftproduksjon eller tilførsel fra eksterne leverandører, utilstrekkelig utbygd eller svak infrastruktur, dårlig vedlikehold, naturkrefter og en rekke andre grunner beskrevet i linkene. takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå