Nik Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Er på jakt etter et gratisprogram som jeg kan bruke til å ta opp skjermen med, med lyd. Brukte før Camtasia Studio, men det er blitt for dyrt. Har sett noen på nett, men alle virker som de laster ned mye virus og annet rusk. Noen med tips om en link som fungerer? (Windows 7) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Windows 10 kommer med opptaker som standard om du går med planer om å oppgradere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Windows 10 kommer med opptaker som standard om du går med planer om å oppgradere. Hvor finner jeg / eller hva heter funksjonen i windows 10? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Anbefaler camstudio. Denne er gratis, og du får den i tillegg i form av portableapps. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hvor finner jeg / eller hva heter funksjonen i windows 10?Fremgangsmåten er beskrevet her: http://www.cnet.com/how-to/use-the-xbox-app-to-record-your-screen-in-windows-10/ I korte trekk: Xbox-app og «game bar» - Win + G Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Funket ikke da grafikkortet ikke er støttet eller noe slikt fikk jeg beskjed om i Xbox trikset. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Eventuelt OBS (Open Broadcast Software) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå