Gå til innhold

Compaq Presario problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Han trenger ikke bekymre seg over at en compaq klikker. Det er normalt.

2. At den klikker i easy cd creator på samme plassen kan være pga at den takler ikke CD'en. prøv en cd av et annet merke.

3. hvilken compaq presario bruker han?

Vi har en compaq presario (PIII 500 mhz - 128 MB-ram osv) i huset, og den klikket jo støtt og stadig med windowsen og programmene som fulgte med, men når jeg tok saken i egne hender og installerte XP, kjører den faktisk MEGET bra. Den klikker aldri! (nesten)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-25 01:29, GeeZuZz skrev:

Vi har en compaq presario (PIII 500 mhz - 128 MB-ram osv) i huset, og den klikket jo støtt og stadig med windowsen og programmene som fulgte med, men når jeg tok saken i egne hender og ....

Trodde du skulle si at du smadra den med et balltre e.l. hehe... Det hadde sikkert også løst problemet.

Lenke til kommentar

Quote Hidden:

>Det er ikke min PC (nei jeg lyver ikke!), men en kamerats, jeg installerte Windows 2000 for ham på den nylig og det så ut til å gå helt greit av en eller annen underlig grunn. <

Er en drøss av disse Presario modellene, og som sådan oppfører seg forskjellig m.h.t. OS/drivere ( f.eks. Easy CD ) - man trenger specs. på disse for å si noe fornuftig....siden du ikke gir det, søk på Compaq-sidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...