Anterialis Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei! Har solgt en iMac 20" - ca 15 kg totalt - og ønsker sende denne pr. post. Hvordan kan det gjøres enklest/billigst måte? Et vesentlig poeng er at jeg ikke har originalforpakningen. Jeg kan dekke den med den bobleplast og bølgepapp, me dette er vel uansett ikke trygt nok? Jeg vet ikke om jeg får tak i en passende firkantet eske nemlig. Forslag? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Med nok gaffatape og papp, så lager du en passende eske. Man kan skjære opp pappesker, og tape det sammen slik at du får èn stor en. Har sendt 27" skjerm uten orginal forpakning 2 ganger. Går fint det Endret 8. desember 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Godt tips. Ble til at jeg først beskyttet den med noe grønt skummateriale, deretter rulletrapp, så hele sulamitten på siden oppi en Clas Ohlson pappeske. Gikk akkurat i høyden. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå