Spartacus12 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg trenger hjelp til gaming pc. Den skal klare å kjøre bf4 witcher 2 og fallout på helst 60fps++. Pc må være fra komplett siden jeg skal ta betalingsutsettelse, har ikke råd til å betale alt nå. Skjerm må også være i prisen. Hvis dere får inn mus og tastatur i prisen hadde det vært perfekt. Hvis det er noen andre nettsider som tilbyr betalingsutsettelse så kan jeg bestille derfra også. Takk for hjelp på forhånd:) 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) I5 4690k 8 GB ram DDR3 GTX 970 eller R9 390x Samsung 850 evo 250 GB eller tilsvarende EVGA SuperNOVA 750 G2, 750W PSU DVD brenner? Velg et billig kabinett coolermaster Coolermaster 212 evo Dette er fint oppsett som burde klare de fleste spill i dag, skaff deg kredittkort så (Ikke debet kort). Angående renter avgjøres det av banken som regel kan du utsette betalingen opp mot 1 måned før rentene begynner å bli høye. Har du dårlig råd lønner det seg å spare eller kjøpe brukt. skjerm er nok AOC G2460PQU billigst, om du vil ha god gaming skjerm. Endret 9. desember 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg vil sterkt anbefale deg å vente en måned eller to, slik at du slipper å kjøpe med betalingsutsettelse. Betalingsutsettelse blir fort veldig dyrt om du av en eller annen grunn ikke skulle kunne betale i tide. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Enig med Zlatzman om at å ta utsettelse ikke er lurt. Det er bedre å ta avbetaling, da er du ikke like avhengig av budsjett og kan velge noe litt bedre deler her og der + at man uansett får gebyr for å opprette avbetalingsløsning hvis man ikke kan betale inn hele beløpet. Lenke til kommentar
Spartacus12 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Jeg har egentlig råd til å betale det nå, men vil spare mer derfor velger jeg 6 måneds betalingsutsettelse på komplett. Blir ikke problem å betale alt med en gang når tiden er inne:) Endret 9. desember 2015 av Spartacus12 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Hva med (så det var veldig likt med det LHM1 foreslo)Netonnet har vell ikke utsetting, men delbetaling Men enig me de andre at det er lurt å bare betale det ut med engang, evt kan du jo ta det på kredittkort, da har du jo 30-60 dager på å betale det om du ønsker utsettelse Endret 9. desember 2015 av Brattus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå