Godstoge Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg får vel fikse dette størrelseproblemet da. =) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Vet ikke om den står i stil til siden din, men ettersom du kanskje skifter farger så.. Kos deg med 2 mins arbeid. .psd hvis ønskelig seff. Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Hehe, passet vel egentlig ikke til designet. ,) Edit: Men takk likevel. =) Endret 17. november 2003 av Godstoge Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei, den gjorde vel ikke det. Kanskje ett lite hint om en lysere webside Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Vel, altså svart bakgrunn er greit nok synes jeg, og grå-fargen er såpass mørk at det går ann å lese hvit skrift på. Og den grå-fargen synes jeg ikke tærer på øynene. Er det noen som synes det? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg ville ha laget ett helt nytt design, men det er fordi jeg liker det lyst. Det er helt individuellt. Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Ok DiMiles. Nå har jeg gjort et forsøkpå logo, og må gudene vite at jeg ikke har peiling på grafikk, si hva du mener om den da? Linkililink =) Edit: Typo Endret 19. november 2003 av Godstoge Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ok DiMiles.Nå har jeg gjort et forsøkpå logo, og må gudene vite at jeg ikke har peiling på grafikk, si hva du mener om den da? Linkililink =) Edit: Typo Waaayyy for mørk! Inverter bakgrunnen slik at du får blått fra sidene og inn mot midten, eller dropp hele greia og legg på en lys skygge eller no. Finn deg en annen font enn Courier New, blir liksom litt for standard. Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Well, jeg tenkte at jeg ikke skulle skyte den opp for mye, slik at den tar all oppmerksomhet. (Som forøvrig var problemet forrige gang, men jeg prøver likevel) Edit: Jeg gjorde ikke om slik at det kommer blått fra siden og svart i midten, det ble ikke bra. Den ble seende slik ut Men den som er på siden nå synes jeg ikke så ille. Den ser slik ut: For de som lurer så, så den første ut slik: Endret 19. november 2003 av Godstoge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå