Kjetil Lura Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Godt å vite. Jeg har etter hvert blitt lei av å reinstallere og rekonfigurere alt bare fordi jeg ønsker å kjøre på ny hardware... Verdt å nevne at det det siste OSet jeg har gjort dette på så langt er Win7Pro. Så nå at du spurte spesifikt for Win10 mens jeg tenkte generelt ift. MS sine NT baserte OS. Jeg har ikke testet om reaktivering går like greit med lavere versjoner eller OEM utgaver av OSet, samt ikke testet med en oppgraderingslisens av Win10. Har selv byttet hk, cpu og ram uten problemer med win7. Win 10 vet jeg ikke enda, må vente litt før jeg prøver. Og nei installerte ikke win 7 på nytt(var i mars 09) Lenke til kommentar
Bjodan Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Prøvde w10, men da kan du ikke bruke eks....piratversjon av Outlook og div derfor er jeg på w7 ennå Hva skal man med piratversjoner når det finnes så mye gratis.. Spyware? Hvor? greit masse gratis, men jeg SKAL ha outlook gratis.....hehe Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 nebrewfoz: har du noen aning om hvorfor disse stabeisene bygger pcene selv ? Det skal jeg fortelle deg Det trenger du ikke, for jeg er selv en av de stabeisene jeg skriver om ... Da så ( det hørtes ut som du var en som mislikte litt at man drev med selvbygging ) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg bruker litt ironi av og til, da ... 2 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 I dag bestemte Windows 10 seg for å re-installere ca 30 apper som jeg har avinstallert for et par måneder siden, inkludert mange av de innebygde Windows-appene. Onedrive som var de-aktivert har de aktivert og satt til automatisk oppstart igjen. Jeg har egentlig ikke hatt så mye imot tvungne oppdateringer, men dette var langt over streken. Etter et raskt google-søk er det tydelig at flere har opplevd det samme flere ganger. Uhørt! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Okay, så da får jeg mye arbeid med å slettet dem igjen. PS: Over 14d siden jeg kjørte win update. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Men det gjør det da ikke? Win 10 ble installert over en gammel Win7-installasjon her og det fungerer minst like bra som Win7. Flott for deg. Alle er ikke så heldige. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 I dag bestemte Windows 10 seg for å re-installere ca 30 apper som jeg har avinstallert for et par måneder siden, inkludert mange av de innebygde Windows-appene. Onedrive som var de-aktivert har de aktivert og satt til automatisk oppstart igjen. Jeg har egentlig ikke hatt så mye imot tvungne oppdateringer, men dette var langt over streken. Etter et raskt google-søk er det tydelig at flere har opplevd det samme flere ganger. Uhørt! I dag bestemte jeg for å kjøre win update og alt er som før. Men jeg har installert dette: SpybotAntiBeacon Og win update er skrudd helt av her services-windows updates-disabled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå