Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fryktelig vanskelig situasjon

Anbefalte innlegg

Hei! 

Begynte en ny dame på jobb for ett år siden omtrent. Ble sjarmert fra første dag, men fikk raskt nyss i at hun hadde type, så gjorde selvsagt ingenting.

Men så. Tre-fire uker før julebordet i år, altså nesten ett år senere, begynte ting å skje. Hun begynte å  sende nesten daglige meldinger på Facebook. Det var litt småflørting på jobb også. Begge er i midten av 20-årene.

På selve julebordet satt vi ved siden av hverandre og fikk umiddelbart god kontakt. Kort tid etter middag holdt vi plutselig rundt hverandre. Vi holdt hender, klemte hverandre osv. Rett foran kollegaer som vet at hun har type.

Senere gikk vi for oss selv der det ble klining, flørting og mye følelsessnakk. Jeg åpnet meg for henne og hun åpnet seg for meg. Begge hadde følelser for hverandre. Hun fortalte også om et opp og ned-forhold med typen.

Etter dette har vi skrevet meldinger til hverandre på facebook hele dagen. Hva skal jeg gjøre?? Hun sier hun ikke angrer på det som skjedde og at hun gjerne vil møte meg, men at hun ikke kan. 

Likevel fortsetter hun å sende meldinger til meg. Hva skal jeg gjøre?

Får jo dårlig samvittighet for denne typen hennes, men samtidig har jeg utrolig sterke følelser for henne, og det virker det som om hun har for meg også. 

Anonymous poster hash: c5a77...312
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig drittkjerring med andre ord, hun vil være utro med deg men kan ikke gå fra typen sin. Slik jeg forstår det hvertfall. Tviler på at du får noe godt ut av den dama hvis du blir sammen med henne. Har hun sagt noe om hvorfor forholdet er oppogned, kanskje det hovedsakelig er hennes skyld.

Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skikkelig drittkjerring med andre ord, hun vil være utro med deg men kan ikke gå fra typen sin. Slik jeg forstår det hvertfall. Tviler på at du får noe godt ut av den dama hvis du blir sammen med henne. Har hun sagt noe om hvorfor forholdet er oppogned, kanskje det hovedsakelig er hennes skyld.

Lykke til :)

Takk for svar :) Sier det er mye krangling og at han er sykt sjalu. Det er kanskje ikke så veldig rart...

Endret av HoiHoiHoi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hold emosjonell avstand. Hun er upålitelig. Selv om hun dumper typen for å få deg, så kan du ikke regne med at hun vil bli "din".

I tillegg jobber du med henne... Hvis du vil ha masse drama på jobb, så er det bare å involvere seg. Men den gylne regel sier at man ikke skal drite der man spiser. Det er et godt råd.

Hvis du vil kjøre på må du distansere deg emosjonelt. Du må være sikker på at du ikke bryr deg om henne samme hva hun finner på for å kødde med deg i ettertid. Hvis du hadde ligget med henne, og hun begynner å flørte og henge med andre gutter - ville du blitt sjalu? Hvis ja, du er ikke klar. Hvis nei, er du sikker?

Pass på hva hun sier om typen. Sannsynligvis prater hun om alle problemene med han for å illustrere sin egen offerrolle. Du kommer til å synes synd på henne og blir ytterligere emosjonelt forankret.

Hvis du vil ligge med henne bør du gjøre det så fort som mulig. Det vil gjøre at du ser situasjonen i et nytt lys.

Vit at:

1. hun er villedende og bedragersk, som vist av hennes atferd selv om hun har type.

2. du kan ikke stole på henne, ref. # 1. Ta alt hun sier med en klype salt. Hun posisjonerer seg for å generere en emosjonell respons hos deg.

Good luck :)

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg har noen veldig enkle retningslinjer for meg selv, og en av de er som følgende: Ikke bli sammen eller forelsket i en kvinne i klassen eller på arbeidsplassen din, blir dere sammen så fint, men fy faen så mye drama og elendig arbeidsmiljø det blir den dagen forholdet ryker. 

Når det kommer til de kristne moralistene som spøker rundt i trådene her så er jeg ganske så uenige med de. Man kan fint bytte partnere gjennom livet når det ikke fungerer. Jeg ser ikke hvorfor man skal plage og pine seg selv hvis det ikke er noen antydning til forbedring, og hvis sjansen for å få det bedre med en ny partner er der så hadde jeg glatt gått for den, jeg vil ha et godt liv, ikke et shitty et som jeg allerede har hatt. 

Så til ts, hvis hun virker som en ålreit person gå for det, men husk at du også kan miste mer enn bare forholdet hvis det ryker. Sjekk også ut om bedriften har noen policy med par på samme arbeidsplass, det er stadig flere bedrifter som får det!

Lenke til kommentar

Eg hadde sagt at du, eg liker deg veldig godt, men du må bli ferdig med det forholdet du er i før vi kan gå noe videre, også hatt lite / minimal kontakt etterpå.

Lite kontakt for min egen del også, ingenting er så slitsomt som å bli forelsket i en dame som ikkje klarer å bestemme seg for kva ho vil.

Lenke til kommentar

Synes "drittkjerring" er å gå alt for langt. Det virker derimot som om hun er veldig klar for å forlate det forholdet hun er i nå.

Nja, kvinnemenneske som er villig til å flørte og kose med andre selv om hun er i et forhold. Kanskje litt sterkt ord, men det gjør ikke saken bedre. Får håpe typen hennes tar det pent når bruddet kommer.

Screen-Shot-2014-06-06-at-2.11.44-PM-1-2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...