28teeth Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei! Jeg var hos fysioterapeuten forleden, og betalte regningen jeg fikk. Men siden behandlingen skjedde i sammenheng med en godkjent yrkesskade, fikk jeg så vite at jeg ikke trengte å betale egenandelen. Hva som så skjer med dette, får jeg ikke vite før neste time. Har jeg krav på å få tilbakebetalt pengene jeg i utgangspunktet ikke skulle betale? En million takk for svar!! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Det tar du med arbeidsgiveren din, så får du det tilbake på neste lønning. Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Det tar du med arbeidsgiveren din, så får du det tilbake på neste lønning. Jeg går på videregående, og ulykken inntraff der. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Da tar du det med administrasjonen, det er en ganske smal sak Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Da tar du det med administrasjonen, det er en ganske smal sak Administrasjonen på skolen? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ja? Sekretæren der? Spør en lærer om du er usikker på hvor du skal henvende deg. Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 Ja? Sekretæren der? Spør en lærer om du er usikker på hvor du skal henvende deg. Det er ikke skolen som dekker utgiftene for yrkesskaden, eller? Jeg trodde det var NAV/HELFO eller noe lignende som gjorde dette. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Joda, HELFO dekker dette men skolen betaler sin leverandør av helsetjenester og får så refusjon over trygdeverket. Det er jo slik Norge fungerer, med fantastisk mye byråkrati Lenke til kommentar
28teeth Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Joda, HELFO dekker dette men skolen betaler sin leverandør av helsetjenester og får så refusjon over trygdeverket. Det er jo slik Norge fungerer, med fantastisk mye byråkrati Åh. Da skal jeg se. ;-) Endret 8. desember 2015 av 28teeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå