PoleCat Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Vet ikke helt om dette var rett kategori for dette spørsmålet, men jeg prøver meg likevel. Jeg er helt n00b innen casemodding og har egentlig ikke tenkt å gjøre så mye mer med akkurat det. Jeg ser at det er en del kule merker/logoer hos microplex (etches?). Jeg lurer på hvordan disse egentlig ser ut, om det går an å feste en slik rett på kabinettet mitt (Chieftec Dragon Aliuminium), og at det vil vise. Er de sorte? Sikkert et håpløst spørsmål, men jeg vil ha svar... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Dei er sølvfarga/gjennomsiktige. Om du skal ha ein rett på kabinettet må du kjøpe ein som det ikkje gjer noke om blir speilvendt. Dei er nemlig laga for å ha på innsida av glaset. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ok, det var vel egentlig det jeg regnet med. Takker. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Etches er matte siluetter. De imiterer syrebehandlet glass ("etset"). uabehandlet glass/plexi slipper lyset rettghennom, men når man har mattet med overflaten vil lyset brytes. Så når man har lys inni kassa lyser motivet på etchen opp. Uten lys er den nesten usynlig (bare en matt/grå flate). Så for å svare på spørsmålet ditt; det er ikke noe særlig å bare klistre de på kassa, man må neste ha de på et vindu og ha lys inni kassa for at det skla bli noe effekt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Jeg har ikke tenkt å begynne å skjære ut og sette inn glass selv, men har sett at det finnes ferdiglagede dører med glass som kan fåes kjøpt. Kan noen hjelpe meg å finne en dør til dette kabinettet? Passer f.eks denne? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Men sunbeam har noken som er ein del blligare.. 150kr elns, men er ikkje sikker på om dei finst i sølvfarge, trur det berre er svart. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Så denne passer altså til kabinettet mitt? Ser liksom ikke store forskjellen på denne og denne. Endret 16. november 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Den siste der e til fulltower. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 På microplex har dei til 95 for alle karbinetter se her og på samma sia så har dei spesial te cheftech te 115 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Han sa han ikkje ville skjære, og desse: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CHDXCL&toc=2260 Ser det ut som berre er til svarte kabinett. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Takker Satrucci_. Da går jeg for den første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå