Kurt Lekanger Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vi har funnet julegavene vi selv ønsker oss.Her er redaksjonens 20 heteste julegavetips Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ønsker meg egentlig kun en av disse tingene, nr 1, og den ligger allerede ferdig innpakket og klar til å legges under treet... Lenke til kommentar
corwera Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Vi har funnet julegavene vi selv ønsker oss. Her er redaksjonens 20 heteste julegavetips hvem i sitt rette sinn kjøper en 970 over en r9 390? 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) hvem i sitt rette sinn kjøper en 970 over en r9 390? Lavere prise, lik ytelse, lavere strømforbruk, så mindre varme i kabinettet. For meg så virker det som om du må ha en spesiell grunn til å kjøpe R9 390? (Som FreeSync, du spiller spill AMD gjør det bra i etc.) For folk som ikke er fanboys vil hverken 970 eller r9 390 fremstå som et dårlig kjøp. Valget vil være basert på situasjonen din eller, med skjerm spill ol. Samt hvilke versjoner du kan få hvor til hvilken pris (si du vil bestille på konplett f.eks.) Eller hvor du skal ha kortet. ITX med R9 390 kontra 970? Nei takk. Liker du overklokking? Da kjøper du helt klart et 970. Endret 8. desember 2015 av TKongen 1 Lenke til kommentar
Arnt P A Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Fant ikkeno' her jeg ønsker meg jeg... så det er jo helt relativt fra person til person da hva vi "ønsker" oss 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg supersnus Skrevet 8. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2015 hvem i sitt rette sinn ønsker seg en julegave til 8000. det er jo sykt 17 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Garmin Forerunner 920XT selges av XXL for 3300 kr med pulsbelte, dere trenger seriøst å få med XXL i prisguide. 1 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 hvem i sitt rette sinn ønsker seg en julegave til 8000. det er jo sykt Spørs hvem som kjøper, hvis det er snakk om en julegave fra mor til far som far betaler, så kan den godt koste 8K Annet enn det, lite spennende i listen, men så har jeg allerede kjøpt meg det jeg ønsket meg til jul. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Ønsker tel meg selv nr1, men mer en det vill jeg ha et kjøleskap så jeg kan gi det vidre til bestemor. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 hvem i sitt rette sinn kjøper en 970 over en r9 390? Lavere prise, lik ytelse, lavere strømforbruk, så mindre varme i kabinettet. For meg så virker det som om du må ha en spesiell grunn til å kjøpe R9 390? (Som FreeSync, du spiller spill AMD gjør det bra i etc.) For folk som ikke er fanboys vil hverken 970 eller r9 390 fremstå som et dårlig kjøp. Valget vil være basert på situasjonen din eller, med skjerm spill ol. Samt hvilke versjoner du kan få hvor til hvilken pris (si du vil bestille på konplett f.eks.) Eller hvor du skal ha kortet. ITX med R9 390 kontra 970? Nei takk. Liker du overklokking? Da kjøper du helt klart et 970. Spot on, har selv vurdert begge disse en stund. Kjøpe 970 med mulighet for å kjøre SLI senere uten å kjøpe ny strømforsyning? Jepp. 1 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg ønsker meg et hurtigvoksende pengetre som blomstrer på ny hver dag, og som det vokser tusenlapper på. 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg ser mange rare valg i denne lista. Blant annet Razer Siren (karakter 8) fremfor Blue Yeti (karakter 9), og Nvidia 970 fremfor AMD 390, når de begge er ganske like og begge burde bli nevnt. Dere trekker også frem Apple Watch som (basert på det tydelige fallende interessen i media) antagelig er et ganske ubrukelig produkt. Jeg synes ikke en 7/10 dyr klokke burde være en anbefaling til julegave. 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Nå er vel dette strengt tatt en artikkel om hva redaksjonen ønsker seg under sine respektive granbusker, ikke nødvendigvis anbefalinger til julegaver for andre Lenke til kommentar
HEirik Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei! Har dere noe i prisklassen til oss dødelige? 4 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Mange (sykt mange) som rett og slett ikke kan eller gidder å lese. Skremmende hvor mange som hopper på tastaturet uten å faktisk vite hva de roper om Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Alt for mange dyre ting i denne listen. Håpet på morsomme ting man kan gi i gave til 3-400 kr men det var ikke så mye tips å få da. 1 Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Spørs hvem som kjøper, hvis det er snakk om en julegave fra mor til far som far betaler, så kan den godt koste 8K hvis man betaler sin egen gave. så er det nok ikke en gave lenger. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg ønsker meg en Lambordjiini Diaablo jeg. (RR-uttale). Lenke til kommentar
sirbull Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Håper virkelig ikke lista på julegaver ligger i prisklassen som blir foreslått i denne artikkelen. Hva med en liste med kule gadgets under 500,-? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg