akelbo Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Men Xbox One-spillere kan prøve spillets alfaversjon allerede denne uken.The Division-betaen utsettes til neste år Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Dette spillet er så godt som glemt før det kommer ut. Sist jeg så noe til spillet var 2013? Og da var det veldig viktig å vise at glass knuses realistisk når man skyter det. Så jeg syns 3 år er lenge å vente på en glass skyte simulator. Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 @Gunfreak Tror vi må se positivt på det faktum at spillet ikke er rushet (som mye annet fra Ubisoft). De har fått noen år ekstra på å gjøre spillet ferdig, det tror jeg vi kan sette pris på når det fremstår som "perfekt" ved release. Enig i at det er litt glemt for min del også- men når det kommer skal jeg følge med! Ser veldig spennende ut fortsatt. 1 Lenke til kommentar
halsn Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 @Gunfreak Tror vi må se positivt på det faktum at spillet ikke er rushet (som mye annet fra Ubisoft). De har fått noen år ekstra på å gjøre spillet ferdig, det tror jeg vi kan sette pris på når det fremstår som "perfekt" ved release. Enig i at det er litt glemt for min del også- men når det kommer skal jeg følge med! Ser veldig spennende ut fortsatt. Spar meg... Det nytter ikke lenger å si at ''spillet blir jo bare bedre, hvis de får jobbe lengre med spillet før de lanserer det''. Kan ikke dere newfags bare innse at spillstudioer viser frem uferdige spill ÅREVIS i forveien, for å forsøke å bygge opp Hype, PR og gjøre investorer fornøyd? At et spill blir gitt mer tid til utvikling, betyr ikke nødvendigvis at spillet blir bedre. Bare se på Ubisoft. De har ikke gitt ut annet enn drittspill etter at Child of Light kom ut. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 @Gunfreak Tror vi må se positivt på det faktum at spillet ikke er rushet (som mye annet fra Ubisoft). De har fått noen år ekstra på å gjøre spillet ferdig, det tror jeg vi kan sette pris på når det fremstår som "perfekt" ved release. Enig i at det er litt glemt for min del også- men når det kommer skal jeg følge med! Ser veldig spennende ut fortsatt. Spar meg... Det nytter ikke lenger å si at ''spillet blir jo bare bedre, hvis de får jobbe lengre med spillet før de lanserer det''. Kan ikke dere newfags bare innse at spillstudioer viser frem uferdige spill ÅREVIS i forveien, for å forsøke å bygge opp Hype, PR og gjøre investorer fornøyd? At et spill blir gitt mer tid til utvikling, betyr ikke nødvendigvis at spillet blir bedre. Bare se på Ubisoft. De har ikke gitt ut annet enn drittspill etter at Child of Light kom ut. Og som sagt i dette tilfellet virket det motsatt, spillet er glemt, hypen fra 2.5 år siden har dødd ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå