Hidden Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
The man! Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 det er jo mange brett som ikke har noe forsvarstårn. men jeg synest det er bra at de er der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 http://www.gmax.com osv... tror snart det blir lagt ut spesiallagd for renegade. men uansett. til deg som bestilte hos akersmic! les reglene osv der, står det ingenting om at de tar forbehold i at prisene kan forandres etter du har bestilt varen så ligger de TYNT an! for da har de nettopp gjort noe ulovlig! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hvor er liksom historien i spillet? Jeg har spilt de første brettene og har ikke sett snurten av noe som kan kalles historie. Det kan nesten sammenlignes med Serious Sam2! Bare springe rundt omkring å drepe så og si alt som rører seg... Men spillet er ganske kult egentlig... Lenke til kommentar
The man! Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 16:54, juzamsig skrev:Hvor er liksom historien i spillet? Jeg har spilt de første brettene og har ikke sett snurten av noe som kan kalles historie. Det kan nesten sammenlignes med Serious Sam2! Bare springe rundt omkring å drepe så og si alt som rører seg...Men spillet er ganske kult egentlig... det er filmer underveis som forklarer historien(du skal redde noen forskere) Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 spillet er tøft syntes de skulle gått an og bygge baser da.... noe ala battlezone eller noe...det hadde hvertfall vært kult for den gaaaamle ekte c&c bygde man jo base...nå er jo renegade litt annerledes da... men allikavel :razz: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 hidden...saken er ikke at det er dyrt..har ikke noe imot de heller..men har de gjort noe ulovlig så har de gjort noe ulovlig.. i kina ble det skrevet feil på prisen på et digitalkamera, lageret ble utsolgt før de oppdaget feilen. det stod ingenting om at de tok forbehold i at prisen kunne endres og dette førte til at kundene fikk kameraet til en svært billig penge.. du har kjøpt en vare til en sum penger, har ikke akers mic en informasjonsmail som du fikk da du bestilte spillet som sier at de tar forbehold i at prisen kan endres så har de gjort noe ulovlig ved å trekke for mye penger.. ulovlig er ulovlig. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-02-25 12:55, Toa skrev:Argh! Jeg fikk ikke engang lov til å bruke L til å løpe bakover. Kom bare opp server-info hver gang jeg skulle rygge! L til å løpe bakover med? ekkelt. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-03-06 16:06 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 16:05, Cursed skrev:L til å løpe bakover med? ekkelt. :smile: hvis man er venstrehendt, så blir kløo tilsvarende vår esdf (eller wasd, for de syke menneskene som bruker det) Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Nettopp skaffet meg fullversion av spillet nå, og jeg er ganske målløs over hvor kult dette spillet var og flott grafikk og naturtro bevegelser+++ Anbefales sterkt viss du har maskin som takler dette i 1600*1200 eller mer... SMOOTH grafikk:) Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 må si meg enig.. Renegade ruler alt.. vil også legge til at singel player delen også er underholdende.. prøv å springe ræva av deg når det regner nod-troopers alle veier.. da er det morro å vifte opp minigun-tingen.. :smile: plutselig mange nod-lik.. :razz: blir digg med skikkelig multiplayer på lan osv.. kommer til å ta av! :smile: Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-02-26 22:16, Nissen skrev:Er Renegade 1. person FPS eller strategi?Det høres kult ut jeg har bare ikke fått med meg hva salgs spill det er... :wink:Mvh Nissen Spillet er både 1. person og 3. person.. ett lite tastetrykk.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå