Hidden Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg synest synd på dere som klager på grafikken på dette spillet. Det er jo C&C feelingen som gjør dette spillet stort! Kan huske jeg drømte om å spille C&C slik da jeg spilte vanlig C&C. Dette er virkelig bra!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 gled dere, jeg savnet muligheten til å fly orca, apache og chinook..de har annonsert at dere vil kunne laste ned en ny patch med disse om noen få uker.men før det så skal jeg beta teste videre når det gjelder balancing issues angående flyingen :smile: det er utrolig rått.har dere ikke sett videoen med flying i renegade så stikk til http://pc.ign.com/articles/354/354421p1.html der er det en 10mb video som viser flying i renegade! gled dere enda mer. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 har lasta ned spillet, lurer på om det går ann og spille demoen i lan? Hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 alt du har sett på videoer er med i spillet.ALT Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 alle ta fans, ts fans, ra fans, ra2 fans, awp/sniper fans kommer til og digge det. beskrive renegade med sniper-og-forsvar/defense-players-heaven Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 (endret) Fjernet på grunn av dumhet. Endret 1. januar 2005 av torsvb Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-02-28 17:19, sfougner skrev:har lasta ned spillet, lurer på om det går ann og spille demoen i lan? Hvordan? spiller du i lan står spillet på pause helt til det kommer en eller flere spillere med. Lenke til kommentar
El_PoLLo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-02-28 14:11, Hidden skrev:Har sett den videoen. Var den som fikk meg til å droppe haka et øyeblikk Særlig det med tårnet som blir skutt sønder og sammen og eksploderer, og den andre farkosten som kommer inn og blir skutt ned, piloten som skriker "I´m hit, I´m hit! Aaar--", bidrar garantert mye til stemningen. For ikke å snakke om soldatene som firer seg ned fra transport helikoptret og noen ganger blir skutt underveis og faller ned. Er all den talen man hører i videoen i det ferdige produktet? Det vil øke spillegleden mye. jeg mener slike ting egner seg bedre på filmklipp og i filmer enn i spill - det er jo langt ifra realiteten og slik spillet er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 el pollo..det er faktisk slik. bygningene ødelegges ikke på samme måte utover.men angrepene og stemmene er fortsatt lik. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 thomas: jeg spiller demoen selv og ergrer meg over en del ting. det jeg hater mest er de automatiske forsvartårnene som knuser deg like fort som en awp'er med straffbart mange cheats. skulle vært en slags mur som man kunne gå oppå og skyte ifra og maskingeverkanoner som styres av spillerne. ikke de forsvarstårna på anabole steroider som skyter gjennom 1m solid rock fjellvegg. demoen er kul, men det er et men, og det er snipingen og forsvaret - men spillet skulle jo være TS i 3d og da var dette og vente. digger og løpe etter tankser og spesielt harvestere med C4 bomben . Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Glemm alle de søppelspilla :smile: Kingpin rulezzz Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Glemm alle de søppelspilla :smile: Kingpin rulezzz the place where I am king :smile: hehehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 el polla..(sorry hvis jeg skrev navne ditt feil, huske d ikje heilt ) dei forsvarstystemene er ganske nødvendige. :smile: ellers hadde nod vunnet ved å være stealth med nuclear beacon. :smile: men en anna ting, spillet er henta fra tiberian dawn ( det aller første spillet i tiberium serien..ikke tiberian sun) :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 13:27, El_PoLLa skrev:thomas: jeg spiller demoen selv og ergrer meg over en del ting. det jeg hater mest er de automatiske forsvartårnene som knuser deg like fort som en awp'er med straffbart mange cheats.skulle vært en slags mur som man kunne gå oppå og skyte ifra og maskingeverkanoner som styres av spillerne. ikke de forsvarstårna på anabole steroider som skyter gjennom 1m solid rock fjellvegg. hrm, du vet at det er andre steder å gå enn rett frem, ikke sant? du har ganger inni fjellet ved tiberiumen, og det er null problem å komme seg inn i basen hvis obelisk/defense tower'et er opptatt med et par andre teammates i tanks.. alternativt kan du kjøpe en nod buggy og fise helt innerst i gdi-basen.. da er du godt utenfor rekkevidden til tårnet. den kjører såpass fort at rakettene treffer 5 meter bak deg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 renegade er litt kult, men det hadde vært mye bedre uten de defense tingene. optimalt ville det vært med noen slags murer som man kunne gå oppo og skyte ifra - hadde vært fint om man bare hadde hatt de små som var der nå, da ville forsvaret blitt dårlig og angrepet bra og det ville vært likt for begge parter og hvert game ville sikkert og vært kortere. evt. maskin/laser kanoner man kunne "use". og en slags spotlight for og detecte stealth. synd at tanksene tåler like mye uansett hvor du treffer de. snipervåpenet er jo helt møkk, perfekt aim hele tiden, point-and-click og nok et våpen for wanna-be-skilled-sniper/tror-de-er-så-skilled-og-at-folk-beundrer-de folk. det er et bra spill, men langtifra så bra det kunne vært. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 det er en smule battle zone 2 aktig da?? ikke kom å si at det ikke ligner!!! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 ligner sikkert... ifra noen som har spilt renegade, jeg hatet defenset og sniping i renegade, spesielt de automatiske datastyrte "anti-offensivitet-facility2k-mk99". tenker seff på obelisken og adv. guard tower - går det ann og ta av de og sniper våpene? sier ikke defense i renegade er kjedelig, men det er mye gøyere når det f.eks. bare infantry på murer (det er noen i demoen som var ideele til defense) som står for defenset, evt. kanoner på de murene man kunne styre. men hva er vitsen med det når det er slike heavy defenseting med? går det ann og ta av disse defense tingene, er det baner uten de, kan jeg lage baner selv - ville vært kult og skreddersy en bane for meg :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 skaff deg gmax så kan du begynne å lage skins, brett, lage egne bygninger med sine spesielle egenskaper, høye vegger, osv, alt du vil...spillet er utrolig enkelt å modde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå