Gå til innhold

FY **** C&C RENEGADE RULER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

GLED DERE!!!!

savner dere orca og apache helikopteret i renegade ?

2 stk multiplayer brett er hittil forandret, bygningene har landingsplass osv :smile:

chinook transporterer maks 5 stk + dg selv.

orca attack chopper , apache attack chopper...

dere får lasta ned denne nye patchen fra westwood om 2 uker...i mellomtiden skal jeg beta teste det :smile:

Lenke til kommentar

For det første er det ulovlig å laste ned dataspill fra nettet med mindre det er snakk om demoer eller freeware.

Hva er så kult med å laste ned ulovlige full versjons spill?

Dersom ingen kjøpte spillene, men bare lastet dem ned, ville utviklerene og distributørene dø ut fort,

og da fantes det ikke dataspill mer.

Kjøp spillene heller. :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-26 15:32, Suicid3 skrev:

For det første er det ulovlig å laste ned dataspill fra nettet med mindre det er snakk om demoer eller freeware.

Hva er så kult med å laste ned ulovlige full versjons spill?

Dersom ingen kjøpte spillene, men bare lastet dem ned, ville utviklerene og distributørene dø ut fort,

og da fantes det ikke dataspill mer.

Kjøp spillene heller.
:evil:

Er det ulovlig...det visste jeg ikke..takk for at du sa det..skal aldri laste ned spill igjen :razz: Eheh..ingen som synes det er kult å laste ned spill, men det er jævli greit hvis man er blakk som ei kjerkerotte (som jeg er) eller at man skal sjekke ut åssen resten av bretta er. Jeg kjøper spillet hvis jeg synes utviklerne fortjener det..har støttet Take2 og kjøpt "hele" Hidden & Dangerous serien (spill så langt)...

Lenke til kommentar

"Hva er så kult med å laste ned ulovlige full versjons spill?

og da fantes det ikke dataspill mer."

Jeg kjøper bare spill som er verdt å kjøpe. Vel... Jeg var dum nok til å kjøpe RTCW, pga at den hadde fått så bra reviews. dessverre kom gamer.no for seint med sin review, som stemte mye mer med min egen oppfatning av spillet. Det var 500 kr rett i dass. Jeg laster ned fullversjoner for å TESTE spillet. Digger jeg spiller, så kjøper jeg det. Suger det, så avinstallerer jeg det ganske fort for å spare HD plass.

Man skal ikke bli lei spill etter 1 time. Jeg kjøpte Unreal Tournament da det kom ut, og det er fremdeles det spiller jeg spiller mest. Mer spill for pengene har jeg aldri fått.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-27 10:10, Danny skrev:

spillet er jo elendig,grafikken ligner cs grafikk,ai suger!

Eheh..grafikken er ganske krevende skal jeg si deg, så da tror jeg ikke du ser etter de riktige tingene når det gjelder grafikk...?

A.I'en suger ja, men jeg skal faktisk kjøpe spillet fordi jeg synes Westwood fortjener det..digger at man skal kombinere infanteri med tanks..cs blir lissom litt kjipt i forhold :

Til dere grafikk-fanatikere..grafikk er ikke alt..hvorfor er det fortsatt cs og sc som ruler..personlig så liker jeg ingen av de spilla :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-27 15:16, Hidden skrev:

Tjannal du sjokkerer meg!! LMAO
:grin:

Kunne forresten ikke vært mer enig i at grafikken ikke betyr alt. De som dumper spill fordi grafikken ikke er superbra bør kanskje slutte å spille dataspill; De har kanskje glemt det som kalles "spillbarhet". Grafikken i Renegade er ikke fantastisk, men helt greit. Det går utmerket på min maskin, og DET er hva som teller for meg. Jeg behøver ikke å kjøpe nytt skjermkort ennå, eller ny CPU (og med alle regningene jeg har betalt de siste ukene er jeg bare glad til), for Renegade rocker vilt på PC-en min. Mange effekter er veldig gode, f.eks. forskjellige eksplosjoner.

Natt til i dag hadde jeg den beste runden. Jeg var med NOD´ene og vi klarte å knuse GDI basen. Først leverte jeg 2 C4 ladninger på innsiden av personell brakka, den andre ladningen svekket strukturen så mye at jeg kunne tømme et par magasin i gulvet og så var det ødelagt
Dette var etter at noen andre greide å ødelegge det forbaskede forsvarstårnet som ødelegger alt og alle som kommer innenfor dets radius.

Deretter løp jeg ut og slaktet ned alle GDI´s som kom i veien, kikket rundt og så resten av bølinga kom etter. Oh God det var en god følelse å ikke bare vinne over GDI men å pulverisere dem
:grin: Alt som var igjen og som ikke var helt ødelagt når tiden gikk ut var power plant, resten var ødelagt. Så det GÅR an å ødelegge fiendens base totalt om man samarbeider bedre. Noen sa på Gamespy chatten at map´ene er lagt opp slik at man ikke kan vinne, men det er bull. De er vel dårlige tapere eller skjønner ikke ordet "teamwork". Jeg ser andre har begynt å ape etter meg (hehe) ved å legge sine miner i motstanderenes tunneller, det er svært effektivt da man ikke ser forskjell og løper rett på dem i god tro.

Tror ikke SP delen vil bety noe særlig for meg, det er multiplayer jeg kjøper spillet for, uten tvil.

Øhmm..jeg har alltid ment at grafikken ikke er alt..

jeg synes singleplayer sucka men digga multiplayer på det spillet. CS er dritt i forhold fordi her kombinerer man tanks og infanteri og det hjelper ikke å være 2 tanks og møte 10 gode soldater som er utrustet med bazooka osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...